hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eurobest - új kategóriákkal

Kibővül idén az európai kreatívok seregszemléje: az Eurobest Awards-on két új kategóriában nevezhetnek az ügynökségek.
hirdetés

Direkt és integrált témakörben is nyújthatnak be pályázatot az Eurobest reklámverseny idei indulói. A direkt kategóriában a bírálóbizottság a kreatív és innovatív DM-megoldásokat díjazza. Az integrált pályázaton azok a kampányok indulhatnak, amelyek legalább három különböző médiamixből állnak. Ez utóbbi kategória pályázatait egy olyan zsűri pontozza, amely a tévé/mozi, a print, az outdoor és a rádió kategória zsűri-elnökeiből és tíz zsűritagból áll, köztük a két új témakör bírálóbizottsági elnökével.

Az Eurobest augusztus közepén teszi közzé honlapján a 2006-os verseny szabályait. A zsűri december elején Londonban hozza nyilvánosságra a shortlistet, a győzteseket pedig december 7-én hirdetik ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés