hirdetés
hirdetés
hirdetés

Év Honlapja 2006 - díjazott weboldalak

A Kirowski kapta a legtöbb díjat az Év Honlapja 2006 versenyen, amelyre idén 186 nevezés érkezett.

hirdetés

Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) ötödik alkalommal választotta ki a legjobb honlapokat. Idén 186 érvényes nevezés érkezett a versenyre, a díjakat a zsűri tíz kategóriában ítélte oda, és négy honlapot különdíjjal jutalmazott. A Kirowski idén három díjat vihetett el: kultúra kategóriában a Budapest Filmnek készített honlap nyert, az ipari web kategóriában pedig a Mol regionális honlapjáért kapott díjat az ügynökség. A zsűri a technikai megvalósítást, a designt és a portál koncepcióját értékelte. Az ügynökség ezenkívül különdíjat kapott a KDB Bank portáljáért is.

A médiakategória győztese a FigyelőNet lett, a honlapot a Sanoma nevezte be. Márkasite-ok közül a Carnation nyert a Pannon Mobilszélessáv weboldallal. Az oktatással foglalkozó site-ok versenyét a Dint Szolgáltató nyerte a Dint.hu-val, míg a kereskedelem kategória győztese a Fotomarket lett.

Kecskemét Önkormányzatának weboldala lett a legjobb a kormányzat és település témakörében, a szolgáltatók kategória versenyén pedig a GlobalPlaza győzött. Az Év honlapja címet a Medicover Egészségközpont és a Nonprofit kategóriában induló Mindentudás Egyeteme is megkapta.

A KDB Bank website-ján kívül különdíjat kapott a Szépművészeti Múzeum honlapjáért a Mirai Interactive, a Sielok.hu oldalért a Perfect Team, valamint az Ivad.hu oldalért Ivád Község Önkormányzata.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége és frissessége, a tartalom aktualitása, az interaktivitás mértéke, a szolgáltatások fejlettsége valamint a kitűzött vállalati cél tartalmi és képi megvalósulása.

Az Év Honlapja 2006 nyerteseit itt megtekintheti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés