Őket igazolta az elmúlt félévben az Uniomedia
2018-02-01
A pr-ügynökségnél már tavaly nyár óta zajlik a szervezeti átalakítás, amely során nemcsak új szakemberek érkeztek a csapathoz, hanem új pozíciók is születtek. Ezeket a változásokat foglaljuk össze most ebben a cikkben. Érdekesség, hogy az ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index videórovatának korábbi vezetője irányítja.
A kompetencia - és szervezetfejlesztés részeként egyrészt létrehoztak tavaly év közepén egy videós üzletágat, amelynek vezetője Mesterházi Dávid, amellett, hogy az Index videórovatának vezetője volt, az Attraktor című web- és tévéműsort készítette (utóbbit Magyarósi Csabával).
Szintén új igazolás, hogy Pálfai Domokos kreatívigazgató mellé egy új tartalomért felelős igazgató csatlakozott. Csák Csongor a vállalati oldalon volt kommunikációs vezető az elmúlt nyolc évben, előtte újságíróként dolgozott. Korábban ezt a pozíciót Barát Mihály újságíró töltötte be, aki távozásával visszatért a Világgazdasághoz.
A közösségi média tartalomért Rajtmár Dóra felel november óta, ez a pozíció szintén új az ügynökségnél. A szakember digitális termékfejlesztéssel foglalkozott vállalati oldalon, és bloggerként egyebek mellett a Fintechzone.hu egyik szerzője.
Vele egy időben érkezett az Uniomediához Buzási Dániel, egy szintén egy frissen létrehozott posztra, stratégiai vezérigazgató-helyettesnek. Buzási ezt megelőzően a British American Tobacco londoni központjában dolgozott globális márkastratégiai igazgatóként, az ügynökségnél kiemelt marketing stratégiai projekteket visz.
A szintén kibővült account team vezetőiként a senior account directori csapathoz pedig ketten csatlakoztak az elmúlt hónapokban: Makkai Katalin és Kádár Andrea. Mindketten külföldről tértek haza.
A kreatív tartalomigazgatói poszt, amely Rényi Ádám február elsejei távozásával megüresedett, a jövőben nem lesz betöltve. Új igazgató viszont érkezik a digitális és kreatív területre, nevét és pontos pozícióját azonban még nem hozták nyilvánosságra az ügynökségnél.
Kandó Eszter