hirdetés
hirdetés
hirdetés

Őket igazolta az elmúlt félévben az Uniomedia

A pr-ügynökségnél már tavaly nyár óta zajlik a szervezeti átalakítás, amely során nemcsak új szakemberek érkeztek a csapathoz, hanem új pozíciók is születtek. Ezeket a változásokat foglaljuk össze most ebben a cikkben. Érdekesség, hogy az ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index videórovatának korábbi vezetője irányítja.

hirdetés

A kompetencia - és szervezetfejlesztés részeként egyrészt létrehoztak tavaly év közepén egy videós üzletágat, amelynek vezetője Mesterházi Dávid, amellett, hogy az Index videórovatának vezetője volt, az Attraktor című web- és tévéműsort készítette (utóbbit Magyarósi Csabával).

Mesterházi Dávid

Szintén új igazolás, hogy Pálfai Domokos kreatívigazgató mellé egy új tartalomért felelős igazgató csatlakozott. Csák Csongor a vállalati oldalon volt kommunikációs vezető az elmúlt nyolc évben, előtte újságíróként dolgozott. Korábban ezt a pozíciót Barát Mihály újságíró töltötte be, aki távozásával visszatért a Világgazdasághoz.

Csák Csongor

A közösségi média tartalomért Rajtmár Dóra felel november óta, ez a pozíció szintén új az ügynökségnél. A szakember digitális termékfejlesztéssel foglalkozott vállalati oldalon, és bloggerként egyebek mellett a Fintechzone.hu egyik szerzője.

Rajtmár Dóra

Vele egy időben érkezett az Uniomediához Buzási Dániel, egy szintén egy frissen létrehozott posztra, stratégiai vezérigazgató-helyettesnek. Buzási ezt megelőzően a British American Tobacco londoni központjában dolgozott globális márkastratégiai igazgatóként, az ügynökségnél kiemelt marketing stratégiai projekteket visz.

Buzási Dániel

A szintén kibővült account team vezetőiként a senior account directori csapathoz pedig ketten csatlakoztak az elmúlt hónapokban: Makkai Katalin és Kádár Andrea. Mindketten külföldről tértek haza.

Makkai Katalin

Kádár Andrea

A kreatív tartalomigazgatói poszt, amely Rényi Ádám február elsejei távozásával megüresedett, a jövőben nem lesz betöltve. Új igazgató viszont érkezik a digitális és kreatív területre, nevét és pontos pozícióját azonban még nem hozták nyilvánosságra az ügynökségnél. 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés