hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK - a sztárok marketingértékét kutatta

A nőket megcélzó termékeket érdemes bulvársztárokkal népszerűsíteniük a hirdetőknek - többek között ez a konklúzió vonható le a GfK Piackutató Intézet Sztár Monitor felméréséből.
hirdetés

A kutatás szerint a nők körében főként a televízióban feltűnő bulvárhírek szereplői, míg a férfiak körében a gazdasági élet hírességei a legismertebbek. A nők a férfiaknál nagyobb arányban néznek szórakoztató és beszélgető-műsorokat a tévében, és a bulvárhírek olvasottsága is magasabb a körükben. Jobban kedvelik a kulturális témájú, a divattal, sztárok és híres emberek életével foglalkozó műsorokat, míg a gazdasági és politikai műsorok kisebb arányban kötik le őket.

A GfK Sztár Monitor adatai szerint a médiaszemélyiségek többségének közel ugyanakkora az ismertsége a férfiak és a nők körében, a legismertebb hazai tévésztárok: Vágó István, Gundel Takács Gábor, Antal Imre és Hajós András.
A GfK kutatása szerint nők a nem csupán tájékozottabbak a kereskedelmi tévécsatornák szórakoztató showműsorainak szereplői felől, hanem figyelemmel kísérik a tehetségkutató műsorok résztvevőinek magánéletéről szóló bulvárhíreket is. A felmérés szerint a nők többek között a Rubint Rékát, vagy a Megasztárból ismert Kontor Tamást, Póka Angélát jóval magasabb százalékban ismerik, mint a férfiak.

A kutatás szerint a férfiak figyelmének középpontjában a gazdaság és a sport áll. Így a férfiak által szélesebb körben ismert közéleti szereplők listáján is vállalkozók és a gazdasági élet prominens személyiségei és sportolók szerepelnek. A férfiak sztár-toplistája szerint a motorsportból ismert Talmácsi Gábor, valamint Csányi Sándor és Demján Sándor üzletemberek ismertsége a magasabb.
A GfK Sztár Monitor 2006 tavaszán kezdte a hazai sztárok és hírességek ismertségét, valamint népszerűségét mérni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés