hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK, LHS - közös divízióval

GfK LHS Healthcare néven közös divíziót hozott létre a piackutató GfK Hungária és a marketingszolgáltatásokat is nyújtó LHS Consulting. A két cég a tavaly novemberben kötött stratégiai együttműködése után most egyesítette piackutatási és tanácsadási tevékenységét az egészségügyi piackutatások terén.
hirdetés
A GfK és az LHS a jövőben GfK LHS Healthcare néven folytatja a közös piackutatási tevékenységet, a divízió élére Lantos Zoltánt, az LHS ügyvezetőjét nevezték ki. A divízió célja, hogy segítse az egészségügyi és gyógyszeripari vállalkozások marketing- és értékesítési döntéshozatalát.

A két cég folytatja eddigi tevékenységét a piacon, az egyesítés csupán az érintett területre terjed ki. Az LHS marketingtechnológiát az egyéb egészségügyi és gyógyszeripari szakterületeken az LHS Consulting és partnerei viszik tovább. Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója a megállapodástól azt reméli, hogy a GfK Csoport Magyarországon is megerősíti az egészségügyi marketingkutatás nemzetközi piacán játszott szerepét.

Mint arról már beszámoltunk, a két cég már tavaly novemberben együttműködési megállapodást kötött, elsősorban a gyógyszerpiaci közös kutatási projektek elindítására. Erre a cégek szerint azért van szükség, mert a jogi szabályozás, valamint a piaci környezet változása egyaránt hatással van a gyógyszeripar szereplőinek marketingtevékenységére, továbbá az egészségügyi reform és a gyógyszerpiaci liberalizáció nagymértékben befolyásolhatja az ügyfelek információs igényeit.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés