hirdetés
hirdetés

Golden Drum - magyar ezüst

2006-10-04
Magyar siker született a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon a Design & Art Direction kategóriában, amelynek shortlistjén négy magyar alkotás is szerepelt.

Ezüstöt kapott a budapesti Saatchi & Saatchi a Faded T-Shirts/Grey Sabbath nevű pólódizájnért, amelyet a a Procter & Gamble megbízásából az Arielnek készített.
A kategóriában összesen négy magyar nevezés jutott be a shortlistre, a Saatchi a díjazott kreatívval együtt három, a Scholz & Friends pedig egy alkotással. A kategória győztese a bécsi Jung von Matt/Donau lett.

A Golden Drumon kiosztották a legjobb kampányokat díjazó Golden Watch díjakat. A 103 nevezés közül kilenc kampány nyerte el a rangos elismerést.

A médiakategóriában a prágai Euro RSCG Pfizernek készített kreatívja nyert ,és négy ezüstöt ítélt oda a zsűri, amelynek magyar tagja is van, Gács Róbert a Young & Rubicam kreatívigazgatója. A kategória shortlistjén magyar alkotás nem szerepelt.

A londoni Leo Burnett győzött a website-ok versenyén, a televíziós és film promók közül pedig a Canal+-nak készített „March of the Emperor” munka nyert, amelyet a francia Euro RSCG készített. 

A nemzetközi fesztiválon a Mirror Dance című alkotással a szlovén Vladan Srdic dizájner vitte el a Portoroz Piran Advertising Ideas Awards-ot, ahol Pirán és Portorozs városa közösen kereste a legkreatívabb plakátot „Tánc az ötletekkel” mottóval.

Molnár Kinga

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés