hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum - megvannak a zsűrielnökök

Összeállt a 14. Golden Drum reklámfesztivál zsűrielnökeinek teljes listája. A portorozsi versenyen finn, német, brit és osztrák ügynökségek képviselői felügyelik majd a zsűrik munkáját.
hirdetés
A TV, Press, Outdoor, Radio, Design & Art Direction zsűri elnöke Ami Hasan, aki a finnországi hasan&partners alapítója, vezető kreatívja és elnöke is egyben. Ami Hasan, bár eredetileg építésznek tanult, később átváltott a reklámiparra - az utóbbi két évtizedben dolgozott art directorként, szövegíróként, account munkatársként, kreatívigazgatóként, ügyvezetőként  és elnökként egyaránt, eközben két ügynökséget is alapított, melyeket végül nemzetközi hálózatoknak adott el. Jelenlegi ügynöksége, a hasan&partners is 51 százalékban az Interpublic Group tulajdnona.

A Media Awards zsűri munkáját Kurt Georg Dieckert vezeti, aki a németországi TBWA vezető kreatívja és elnökségi tagja. Dieckert 19 évesen kezdte reklámszakmai karrierjét, mint art director a Springer & Jacoby-nál. Ezután olyan ügyfelekkel is együtt dolgozott, mint a Spiegel, a Lufthansa vagy a Mercedes Benz, és 2002-ben csatlakozott a TBWA Germany csapatához.

Az Interactive zsűri elnöke Oliver Czok, aki szintén egy németországi ügynökség, a Scholtz & Friends deepblue alapítója és ügyvezető testületének tagja. Czok 2001-ben alapította a főleg digitális megoldásokkal foglalkozó ügynökséget: eddig többek között az eBay-jel, az AOL-al, a Burger Kinggel, a Davidoffal és a Tchiboval dolgozott együtt.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a TV & Film Promo zsűrinek Ivan Zacharias, a londoni Stink Stillking kreatívigazgatója, az Ad Campaigns szekciónak pedig Rudi Kobza, az osztrák Lowe GGK és Draftfcb Kobza lesz az elnöke.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés