hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gulyás János távozik az Ipsos éléről

Október 1-jén új szakember került az Ipsos vezérigazgatói posztjára, melyet 2008 márciusától Gulyás János töltött be. Gulyás visszatér a kommunikációs iparágba, nem kizárt, hogy a MEC élén folytatja.

hirdetés

Géczi Tamást nevezték ki október 1-jén az Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató élére. A szakember korábban az Ipsos reklámkutatással foglalkozó üzletágának (ASI) közép-kelet-európai, közel-keleti és afrikai régióját vezette.

Géczi Tamás
Géczi Tamás

Az Ipsos új vezetője tavaly júliusa óta felelt az Ipsos reklámkutatási üzletágának regionális fejlesztéséért, valamint a régió egyes irodáiban működő ASI teamek irányításáért. A pozíció ugyan a prágai régiós központhoz kapcsolódott, de természetesen a munkakör specialitásából adódóan a régióhoz tartozó irodákban - így a budapesti irodában - folyó tevékenységre is kellő rálátást biztosított.

Géczi Tamás 1991-ben a Modusban kezdte piackutató pályafutását. 1995-ben vezetésével megalakult a Macro International magyarországi irodája, majd a cég kelet-európai igazgatója lett. 1999 elejétől a Millward Brownnál folytatta munkát, ahol a cég kelet-európai expanzióját vezette a magyar, cseh, lengyel, orosz, román és török piacon. 2002-2003-ban a Millward Brown Germany ügyvezetőjeként a vállalat átszervezését, a cég német nyelvterületen végzett üzleti tevékenységét irányította. 2004-től ismét regionális pozíciót vállalt: a Millward Brown kelet-európai és a közel-keleti irodáinak regionális igazgatója lett. Emellett a cég kontinentális európai szervezetének Operations részlegét is vezette.

Gulyás János
Gulyás János

Az Ipsos eddigi vezérigazgatója Gulyás János volt, aki 2008. március 1-jén csatlakozott az akkor még Szonda Ipsos menedzsmentjéhez. Előtte a kommunikációs szakmában dolgozott Magyarországon, az Ipsos kedvéért a Y&R vezetését hagyta ott és az Ipsos közleménye szerint ebbe az iparágba is tér vissza. Ez alapján az is elképzelhető, hogy a szakember a nemrég vezető nélkül maradt MEC (korábban Mediaedge:cia) élén folytatja a pályáját. Ezt firtató kérdésünkre Gulyás azt válaszolta, hogy egyelőre nem publikus az új munkahelye neve, csak annyi, hogy visszakerül a kommunikációs iparágba.

Gulyás János november elejéig részt vesz az átadás-átvétel folyamatában, és elmondta: „biztos benne, hogy a jövőben is szoros szakmai kapcsolatban marad az Ipsos-szal, hiszen egy nagyszerű céget és különlegesen jó szakembereket ismert meg itt”.

Géczi Tamás új pozíciójával kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy a feladat azért vonzó számára, mert az Ipsos a magyar piacon egyedülállóan komplex szolgáltatási portfolióval és ügyfélkörrel rendelkezik, ezért a cég vezetése hasonlóan összetett kihívást támaszt a menedzsmenttel szemben, különösen a jelenlegi üzleti környezetben. Másrészt bízik abban, hogy nemzetközi tapasztalatai kellőképpen segítik majd a helyi üzletfejlesztés és innováció megvalósításában.

Az 1990-ben alapított vállalat piac-, online-, reklám-, egészség-, vélemény- és médiakutatási szolgáltatást kínál ügyfelei számára.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás