hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hapák Samu újra ügynökségnél

Tavaly év vége óta a HG360 vezetője Hapák Samu, a legendás Team reklámügynökség egykori stratégiai igazgatója. Jelenleg ügynökséget épít, sajátos struktúrával, üvegzseb-programmal.

hirdetés

A HG360 vezetőjeként lépett vissza a napi reklám és kommunikáció világába Hapák Samu, aki a 2008 végén bezárt, legendás Team egyik tulajdonosa és stratégiai igazgatója volt. Hapák a Team megszűnése után előbb a Kulcs Szoftnál az e-könyv divízió vezetője volt, majd 2010 szeptemberétől, 2011 júniusig az Ebola Média dubai irodáját szervezte ügyvezetőként.

Hapák Samu tavaly év végén igazolt a HG360-hoz, hogy egy versenyképes reklámügynökséget építsen, amely a HG Media meglévő ügyfelein és az állami megbízásokon túl klasszikus kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokat nyújt piaci ügyfeleknek.

Hapák Samu
“A HG Media nevű cégcsoport, amelynek zászlóshajója a Hamu és Gyémánt, lapkiadással indult, erre épült aztán többféle szolgáltatás, a grafikai stúdió, a rendezvényszervezés, a fotóprodukció, a sales house, a közösségi média, most pedig a HG360 nevű reklámügynökség” - mondta Hapák Samu, majd hozzátette számos jó szakember dolgozik házon belül, ezt egészíti ki egy saját ügynökségi stáb és a külsősök.

Az utóbbi kategória fontos pillére a HG360-nak, az ügynökségben ugyanis nincs állandó kreatívstáb, így kreatívigazgató sincs. Hapák szerint több értelme van egy minőségi beszállítói kör kiépítésének, mint egy állandó stábnak. “Sokkal színesebb és jobb munkák születnek ebben a konstrukcióban. Az elmúlt sok év alatt megismertem azokat a hazai szakembereket, akik színvonalasan dolgoznak, őket bízzuk meg egy-egy munkára. Megbízásonként tendert írunk ki, azt a megoldást választjuk ki, ami az ügyfélnek a legjobb, de az elutasított koncepciókért is fizetünk” - részletezte a működést Hapák. A külsősök közül, Réczey Zoltánt, a Laboratory korábbi art directorát, Baraczka Gergő szövegírót, Hoós Ágnest, a McCann-Erickson és Kuszkó Rajmundot, a Publicis volt kreatív igazgatóját említette.

A HG360 neve szakmai körökben, az elmúlt fél évben főleg az állami tenderek említésekor merült fel, általában negatív kontextusban. Hapák Samu ebben nem lát semmi meglepőt. “Külön szakértőket alkalmazunk, aki a közbeszerzési eljárásokban profik, és sokkal nagyobb erőforrást különítünk el az állami tenderekre, ahogy tette és teszi ezt a cégcsoport többi tagja is az utóbbi öt évben” - mondta. Majd hozzátette, semmi titkuk nincsen, éppen ezért az átláthatóság jegyében a cégcsoport megújult honlapján elérhető az összes közbeszerzési eljárás, amiben a cégcsoport részt vett, látszik, mit nyertek meg és mit nem.

“Azt szerettük volna elérni, hogy bárki belenézhessen ezekbe az adatokba és lássa, milyen szakmai színvonalú munkát adunk és ezért mennyi pénzt kapunk” - érvelt Hapák és hozzátette: jelenleg a piaci ügyfelek alig költenek, folyamatosan csökkennek a büdzsék, eközben erőteljes állami kommunikáció zajlik, logikus üzleti lépés erre a területre fókuszálni. Emellett persze fontosak a klasszikus hirdetők is, szerinte fél éven belül a HG360 megjelenik a piaci tendereken is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás