hirdetés
hirdetés
hirdetés

Honlapot frissítettek a pr-ügynökségek

Három pr-ügynökség is megújult honlappal jelentkezett a héten. Új weboldalán a Privy Council és a Hill & Knowlton nagy hangsúlyt fektet a közösségi média becsatornázásra, a Ferling Pr pedig a saját csapatára.

hirdetés

„Szebb és könnyebben áttekinthető” – ezzel jellemzi honlapját a három hazai pr-ügynökség, amelyek mind ezen a héten újították meg céges weboldalukat.

A Hill & Knowlton honlapja, amelyet a Sygma programozott le, szerkezetében és külalakjában is megváltozott, módosultak a főbb grafikai elemek és a honlapstruktúra is. A weboldalról közvetlenül elérhetőek az ügynökség saját digitális csatornái, mint a Twitter, YouTube, Facebook vagy Picasa elérhetőségek, további újítás pedig, hogy havi váltásban az ügynökség az ügyfelei véleményét is közzéteszi saját munkájáról. A sajtó munkatársainak a honlapon szabadon összeállítható RSS-csatornák teszik könnyebbé az információk nyomon követését.

A Ferling Pr új weboldalát annak leányvállalata, az online munkákra specializálódott Ferling Webline készítette. A megújult struktúrájú, tartalmú és küllemű honlap kezdőoldaláról eltűnt az ügyvezető Ferling József fotója, hiszen – ahogy a céges blogban olvasható – a cég munkája, szolgáltatásainak minősége már jó ideje nem az alapító – tulajdonos – ügyvezető személyes tudásáról és felkészültségéről szól, hanem a csapatról. Megváltozott továbbá a betűtípus, és a „nyomtatványok, szövegek is tükrözik a folyamatos fiatalodást”. Bár a Ferling Pr jelen van a Facebookon, az új weboldalukról egyelőre csak a hírlevelüket és blogjukat lehet elérni.

A Privy Council Communications házon belül végezte el a honlap fejlesztési és design-feladatait. A honlapon a céggel kapcsolatos hírek és információk mellett helyet kapott az ügynökség Trendlabor című blogjának linkje, illetve azon a webkettes csatornák – a Twitter, a Facebook, a LinkedIn, a Youtube és a Flickr – gombjai, amelyeken a Privy Council saját és ügyfelei tartalmaival jelen van. A Privy a héten egyébként még egy újítással, a Hírlabor néven elindított, közösségi médiára szabott sajtóközlemény bevezetésével is előállt.

A közösségi médiára nagy hangsúlyt fektető Hill & Knowlton és a Privy Council egyébként a Next Wave „A hazai ügynökségek webkettes jelenléte 2010 áprilisában” című kutatásában is előkelő helyet kaptak. A Hill & Knowlton második helyen végzett a pr-ügynökségek között, összesítésben pedig kilencedik lett, a a Privy Council pedig első helyre került a pr-ügynökségek között, az összesített listán pedig a második.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés