hirdetés
hirdetés
hirdetés

Igazi gyógyszerek is lehetnek a kórházi sorozatokban

Kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban - ez volt a témája a Kreatív Csoport szervezésében zajló Gyógyszerkommunikációs konferenciának. Letölthető előadások és fotók itt.

hirdetés

"Az orvoslátogatás úgy működik mint a reklám, egy hétig hat" – mondta el a Kreatív Csoport szervezésében zajló gyógyszerkommunikációs konferencián tartott előadása elején Lantos Zoltán, a GfK Healthcare ügyfélkapcsolati igazgatója. Ráadásul az orvosok ugyanúgy unják az orvoslátogatókkal való találkozást, mint az emberek a reklámokat, nem tartják újnak és érdekesnek a tőlük kapott információkat - fűzte hozzá a szakember, aki az orvosok munkáját a vezetéshez hasonlította: az orvoslátogató ajánlása a KRESZ-könyv, míg a gyógyítás folyamata a rutinszerű vezetés.

A szakember szerint a terápiás gyakorlat személyes élményen alapszik, amiről keveset lehet tudni, ráadásul az orvosokat nem érdekli a gyógyszer. „A gyógyszerkommunikációban azért fontos kreatívnak lenni, hogy eljussunk az orvosokhoz” – nyomatékosította Lantos Zoltán, és a Szinopszis adataira hivatkozva elmondta: az internet az orvos munkájának része, és míg az orvoslátogatóra öt-tíz perce van, addig napi egy-két órát eltölt a világhálón. Igaz, a gyógyszerekre nem nagyon keresnek a netezés során, vagyis ehhez alkalmazkodva kell olyan motivációt találni, amivel a márkaüzenet eljut hozzájuk.

További képekért kattintson!

Számos izgalmas szpottal tarkított előadásában Martin Alles, az Ogilvy Group magyarországi és ukrajnai ügyvezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy a kreatívok ne használjanak kliséket, hiszen az olyan, mint egy viccet háromszor elmondani. Péntek Zoltán, a Tv2 ügyvédje pedig az új médiatörvény kapcsán azt a lehetőséget helyezte kilátásba, hogy az engedélyezett product placement nyomán akár nem vényköteles termékek is felbukkanhatnak - igaz nem a jótékony hatásukat hangsúlyozva - a Jóban rosszban című kórházi sorozatukban. Mivel a 96-os törvény nem engedélyezte a termékelhelyezést, ezért szerinte akár az amerikai filmek miatt is megbírságolhatták volna a magyar televíziócsatornákat. 

Letölhető előadások:


dr. Lantos Zoltán, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója: Kapcsolat a gyógyító emberrel. Kreatív megoldások az orvosok elérésében

Horváth Réka, a Biobi ügyvezető igazgatója: Bannerkampányok, amelyek megkeresik a helyüket

Juhász János, az AlterEgo ügyvezető igazgatója: Gyógyszerismertető anyagok tervezésének alapvető szempontjai

Salamon Brigitta, a Sanoma Budapest hirdetési marketing osztályvezetője: Egészséges magazinhirdetések - Hogyan használjuk a magazinfelületeket OTC kommunikációra?

Kelkó Tamás, a HumanSelect toborzás, kiválasztási szakértője: A marketing stratégia nagykövetei -Hogyan ismerjük fel és kerüljük el a meggyőző, de teljesíteni képtelen pályázókat?

dr. Péntek Zoltán, a Tv2 ügyvédje: A médiatörvény változásainak hatása a gyógyszerpromócióra

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés