hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a diákvadászat

Mint a választási kampányban a pártok, úgy viselkednek most a felsőoktatási intézmények: a jelentkezési határidő előtt intenzíven népszerűsítik magukat és ígéretes képzésüket. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) inkább pr-ben és alternatív megoldásokban gondolkodik, sőt a nyílt napon a rádiózást is kipróbálhatják a résztvevők.
hirdetés

A Világgazdaság összeállítása szerint a felsőfokú intézmények a célzott és direkt információkat tartják a leghatékonyabbaknak, ezért elsősorban online felületen hirdetnek. A lap szerint a felmérések azt mutatják, hogy a jelentkezők inkább az interneten tájékozódnak, az iskolák a print hirdetésekkel és a pr-cikkekkel inkább a szülőket próbálják elérni.

A legismertebb népszerűsítési forma a nyílt nap, a napilapokban közölt mellékletek, a helyi tévés kampányok, illetve az intézmények megjelennek a pályaválasztással kapcsolatos rendezvényeken.

A BKF-en végzett alternatív megoldásokra specializált Revision stratégiai vezetője, Kaizer Gábor szerint a klasszikus eszközök helyett ütős és újszerű módszerekkel lehet a fiatal korosztályt hatékonyan megcélozni.

A főiskola erre már töbször tett kísérletet, hiszen tavaly a Keresztapa filmzenéjére készítettek promó-filmet, amit a videomegosztókra töltöttek fel.
 



De azt is a hallgatók megnyerésére találták ki, hogy a nyílt napra érkezőket limuzinnal szállították az iskolába, erről készült egy saját "indulóval" alázenélt kisfilm is.
 



A kommunikációs főiskola a rádiózás rejtelmeibe is bevezeti a leendő hallgatókat: a január 17-i nyílt napon a megszokott programokon túl a bkFM, az intézmény rádiója akár műsorkészítést is kínál az érdeklődőknek. A nyílt napon a kommunikációs szakmát képviseli Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke, a Nemzeti Kulturális Alap kuratóriumának tagja, valamint a RadioCafe 98.6 műsorvezetője és Kőszegi András, a Gazdasági Rádió műsorvezetője.

A Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) Diplomát nekem címmel talált ki egy akciót, a diákoknak az a feladatuk, hogy felkeltsék a figyelmet az intézmény képzéseire. Az ötletet bárhol megvalósíthatják, az akcióról készült fotót pedig január 20-ig kell feltölteni a Diplomatnekem.hu oldalra, ahol a látogatók szavazzák meg a legkreatívabb megoldást.
 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés