hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indul a nevezés az idei Prizmán

Október 18-ig várjuk a nevezéseket az ötödik Prizma Kreatív Pr Díjra. Idén integrált kampánnyal is lehet indulni, ezen kívül több ponton is módosult a kiírás.

hirdetés

A Kreatív Csoport ötödik alkalommal szervezi meg pr-versenyét, amit a szakma számára elsőként indított el Magyarországon 2009-ben. A Prizma Kreatív Pr Díj célja, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa.

A megmérettetésre október 18-ig várunk minden olyan pr-projektet, pr-aktivitást és -megoldást, amely 2012. szeptember 1. és 2013. augusztus 31. között futott Magyarországon.

Idén több lényeges ponton is módosítottunk a kiíráson. A projektek főkategóriát kibővítettük, míg a pr-eszközökre átkeresztelt Kiadványoknál több alkategóriát összevontunk. Ezen felül pr-vezérelt integrált kampány néven új alkategóriát is meghirdettünk, amely a súlyozott pontrendszernek köszönhetően kiemelt jelentőséggel bírhat az Év Pr-ügynöksége cím elnyerésében.

A változtatásoknak köszönhetően a projektek főkategóriában12 alkategóriában lehet nevezni: belső kommunikáció; self-branding megoldások; kríziskommunikáció; piaci bevezetés és újra bevezetés; CSR-megoldások; nonprofit kampányok; esemény pr-kampánya, reputációmenedzsment és issue menedzsment; szponzoráció; public affairs; digitális pr-kampány; pr-vezérelt integrált kampány. A pr-eszközök elnevezésen belül pedig az alábbi kategóriák szerepelnek: információs kiadvány/ brosúra; éves jelentés/CSR-jelentés/fenntarthatósági jelentés; céges belső vagy külső lap/hírlevél; weboldal/intranet/microsite/blog; közösségimédia-oldal vagy csoport; közösségi médiamegoldások; CD, DVD, mozgókép, pr-film, oktatófilm, vírusfilm; esemény mint pr-eszköz.

A zsűri elnöki pozíciót idén is Liptay Gabriella, a Libri Csoport marketing- és kommunikációs igazgatója tölti be. A tavalyihoz hasonlóan a beérkező munkákat Nagy Bálint, az International Business School marketingtanszék-vezetője és a Magyar Reklámszövetség alelnöke, Galambos Márton, a Forbes Magyarország főszerkesztője, Perlaky-Papp József, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola docense és pr-szakirányvezetője, Balaton Anita, a Prizma Kreatív Pr Díj 2011 és 2012 versenyén az év pr-ügynöksége díjat elnyert Café Pr ügyvezetője és Lausek Esther, a Kreatív szaklap pr-rovatának vezetője fogja elbírálni. Új szakember a zsűriben Tulik Ágnes, a Szerencsjáték Zrt. szóvivője és kommunikációs igazgatóhelyettese. Fontos még megemlíteni, hogy a zsűri tagjai által képviselt vagy érintett cégek nem pályázhatnak a versenyre.

A nevezési lapot és a pályázati kiírást itt találja. Az eredményhirdetés a bulival egybekötött díjátadón novemberben lesz. 

A Prizma első évében, 2009-ben az LWp Kommunikáció szerezte meg a Magyarország legjobb pr-ügynökségének járó  fődíjat, az év pr-megoldása díjat pedig a Flow Pr – akkori nevén Privy Council – vihette haza. 2010-ben az év pr-ügynöksége a Noguchi Porter Novelli lett, az év pr-megoldása pedig a Neonoirnak járt a Drogerie Markt közösségi médiás válságkommunikációjáért. A 2011-es Prizmán az év projektje az ACG-s Mindörökké Zöld Pardon! című nevezés lett, az év ügynöksége címet pedig a Café Pr nyerte el. A 2012-es nyertesek pályázatait itt tekintheti meg. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés