hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon is indul a közösségi kuponozás

Elindult a Bónusz Brigád közösségi vásárlói site, ahol csoportokat hoznak létre akciókhoz, kampányokhoz, véleménynyilvánításhoz. A közösségi vásárlás weboldal működési elve Amerikából származik.

hirdetés

Megkezdte működését a Bónusz Brigád közösségi kupongyűjtő oldal. A site működésének eredeti koncepcióját a Groupon nevű amerikai társaság fejlesztette ki.

A közösségi vásárlói rendszer lényege, hogy különböző szolgáltató cégektől, legfőképp éttermektől, fitnesz- és wellness kluboktól, kozmetikai szalonoktól kedvezményt alkudnak ki annak fejében, hogy egy bizonyos előre megállapított számú vevőt juttatnak az étterembe, boltba, klubba, stb. A tranzakció kuponok révén történik: a vevő a fizetés után kinyomtathatja a kupont, ami feljogosítja őt, hogy egy meghatározott időn belül igénybe vegyen valamilyen kedvezményt.

A Bónusz Brigád alapítói, Heller Gábor és Kaprinay Zoltán. Heller korábban írt forgatókönyveket (Csak szex és más semmi, Nap utcai fiúk), alapított könyvkiadót (Krimiklub.hu) és tévézéssel is foglalkozott (Extra-Kultúrháttér). Kaprinay dolgozott az Internettónál és az Index alapítói között volt a cég közleménye szerint, a Westelnél elindította a 777sms.hu-t, majd évekig vezette az A38 Hajót, öt éve saját tanácsadó cége van, emellett az Aloha Informatika Kft operatív igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az online kupon szolgáltatás igazán közösségi környezetben, csak egy cégnél valósult meg: a Wiera Group/Infirio Kft. által elindított iKupon alkalmazással. A
http://iwiw.hu/app/1749707831 -n elérhető.
#
Nincs már egyedül a fent említett közösségi vásárlással foglalkozó cég. Fő versenytársának stratégiája a napi tipp, azaz naponta egy közösségben vásárolható
szolgáltatás, vagy termék. Ahhoz, hogy az email fiókba kerülhessen a Napi Tipp fel kell iratkozni a http://napitipp.hu/feliratkozas oldalon.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés