hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kassitzky Attila új munkahelyen

Az Artinventhez csatlakozott Kassitzky Attila, aki egy újonnan létrehozott pozíciót tölt be a cégnél. Korábban több reklámügynökségnél dolgozott. 

hirdetés

Kassitzky Attila
Az Artinvent reklámügynökség Kassitzky Attila személyében új vezetőt igazolt. A szakember az újonnan kialakított client service director és stratégiai vezető pozíció feladatait látja el.

Kassitzky Attila a McCann Ericksonnál kezdte pályafutását, majd dolgozott többek között a Grey-nél és az Euro RSCG-nél.

“Az új vezető igazolására elsősorban a megnövekedett ügyfélszám megfelelő színvonalú kiszolgálása érdekében volt szükség. Az elmúlt nagyjából fél évben az Artinvent több tenderen is nyert, és meglévő ügyfeleinkkel történő együttműködésünk is sok esetben kiszélesedni, bővülni látszik” - nyilatkozta Nagy Gergely, az Artinvent ügyvezetője.

Az Artinvent 2009 óta dolgozik a Kraft Foods több márkáján, 2010-ben nyert a Bosch ügynökségi tenderén, és idén egy sikeres pályázat után az Akzo Nobel Dulux márkájának pr-feladatait is ellátja.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás