hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két magyar döntős az Eurobesten

Kihirdették az Eurobest európai reklámfesztivál 11 kategóriájának shortlistjét kedden délelőtt. A 22 magyar nevezésből már csak kettőnek van esélye díjra.

hirdetés

Bár még két kategória shortlistjének nyilvánosságra hozatala szerda délutánig még várat magára, a magyar nevezésekről már mind tudni lehet, hogy bekerültek-e a döntőbe az Eurobest reklámfesztiválon. A 13 nevezési kategóriából 11-nek ugyanis már kedd délelőtt kihirdették a shortlistjét, és a versenyre leadott 22 magyar nevezés mindegyike ezek valamelyikébe érkezett. A még hátralevő film és print / outdoor craft, valamint az integrált kategóriában ugyanis a hazai ügynökségek idén nem indultak.

Pr kategóriában, amelyben Magyarországról az ACG és a Leo Burnett indult, az ACG került shortlistre, a már számos nemzetközi is hazai díjat is bezsebelő Zebrafesttel, amelyet az ügynökség a Well és a Y&R reklámügynökségekkel közösen készített a XII. kerületi önkormányzatnak.

Média kategóriában, amelyben az Initiative egy, a DDB pedig három munkával indult, a DDB McDonald’s-nak készített promóciója jutott döntőbe „Everyone saves for something” címmel, kisméretű ambient média legjobb használata alkategóriában.

A húsz másik magyar nevezés kiesett a versenyből, de izgulhatunk még az Eurobest Young Creatives versenyén indulókért is, akiknek eredményeit csütörtökön, a nagy kategóriák díjazottjaival együtt hozzák nyilvánosságra.

 

Az idén Hamburgban december 7. és 8. között megrendezett Eurobestre egyébként 4339 nevezés érkezett, amelyből eddig dizájn kategóriában negyven, direktben 52, filmben 92, interaktívban 88, médiában 67, mobilban nyolc, outdoorban 121, pr-ben 37, printben 164, promo & activation kategóriában hatvan, rádióban pedig 33 nevezés jutott be a döntőbe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés