hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilépett az Akcióból a kreatívigazgató

Otthagyta az Akció 360 reklámügynökség kreatívigazgatói posztját Horváth Attila, ezzel életében először írt alá felmondást. Közös megegyezéssel távozott, és magával vitte az ügynökség egyik ügyfelét, az Aldit is.

hirdetés

November 11-én, közös megegyezéssel távozott az Akció 360 reklámügynökségtől a szakmában Füge néven ismert kreatívigazgató, Horváth Attila. A szakember ezzel életében először írt alá felmondási papírokat, ugyanis tanulmányai befejezése óta az ügynökségnél - illetve annak elődjénél - dolgozott. Horváth Attila 1996-ban alapította a Nexus reklámügynökséget, amelynek társtulajdonosa és kreatívigazgatója volt 2004-ig, amikor a cég egyesült a Geszti Péter nevével fémjelzett Akcióval. Az Akció-Nxs sikereit Horváth szintén kreatívigazgatóként és társtulajdonosként segítette – egészen idén augusztusig, amikor az ügynökséget a tulajdonosok eladták Baldaszti Péter üzletembernek. Azóta alkalmazotti jogviszonyban volt az Akció 360 névre módosított ügynökség kreatívigazgatója.

Horváth Attila Füge„Augusztus-szeptember környékén még úgy tűnt, az új tulajdonos teljesíteni tudja az ügynökség továbbépítésére, az új tervekre vonatkozó ígéreteit, de október közepére már látszott, hogy ez sajnos mégsem fog menni” – indokolta a távozást Horváth Attila, aki úgy érezte, alkalmazottként nem lát további perspektívát a cégben. Helyette ismét saját ügynökséget alapított HAB ad néven. „A HAB ad egyelőre egyszemélyes ügynökség, amely szabadúszókkal, alvállalkozókkal dolgozik együtt” – mondta el a Kreatív Online-nak az alapító. A cégnek egy nagy ügyfele máris van: Horváth ugyanis magával vitte az Akcióból az Aldit, amelynek tévés kampányán már az egész idei évben ő dolgozott, és amelynek jövő évi kampányának koncepcióját már a HAB ad készíti, illetve végzi majd a forgatást és a gyártást is.

„Más cégekkel is tárgyalok, közben a múlt héten részt vettem egy tenderen is, úgyhogy kilátásban máris meghökkentően sok minden van” – árulta el a szakember.

Horváth Attila döntése némileg emlékeztet Frank Lowe sztorijára, aki 2003-ban hagyta el az Interpublic Group csoporthoz tartozó, az ő saját nevét viselő londoni Lowe irodát, majd 2006-ban Red Brick Road néven új ügynökséget alapított, ahová "átcsábította" a Lowe egyik legnagyobb ügyfelét, a Tescót, és három, a Tescón dolgozó ügynökségi munkatársat is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ez így igen korrekt! Tetszik a példa értékű mentalitás, hogy t.i. rendbe kell tenni a dolgokat a fejekben, hogy rendben menjenek azok a világban is!
Ezt látva, azt mondom ismét: van még remény!
Üdv. a kollégáknak...
#
HELYREIGAZÍTÁS
Simon Gábor vagyok a Nexus tulajdonosa. Az elmúlt évek alatt azt tapasztaltam, hogy néhányan nem értik a Nexus, Akció, Akció-nxs, egyesülés, szétválás, felvásárlás
stb. viszonyokat.
Hadd szolgáljak ezért egy rövid kronológiával:

- 1996-ban Tóth Tamás barátommal alapítottuk a Nexust
- 1997-ben csatlakozott hozzánk a Füge (Horváth Attila)
- 2001-ben szétváltak útjaink Tamással, és ő létrehozta a Special Event Btl ügynökséget, amit azóta is nagy sikerrel vezet
- 2004-ben két külön cégbe szerveztük Nexus akkori két divízióját: Reklám, Event
- rá két hónapra Füge kérésére tulajdonrészeket cseréltünk: Füge a reklám tevékenységgel, én pedig az Event-tel foglalkoztam tovább
- Füge egyesült az Akcióval, abból lett az Akció-nxs, a Nexus meg megmaradt Nexus.
-2006-ban a Nexus újra létrehozta a reklám divízióját Nexus btl néven
- jelenleg a Nexus 4 divízióval működik:

- Nexus Integra, vezetője: Vernyik Imre
- Nexus Event, vezetője: Duca Andrea
- Nexus Analysis, vezetője: Vörös András
- Nexus Sales!, vezetője: Simon Gábor

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés