hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi előadókkal indul a Brandfestival

Idén tizedik alkalommal rendezik meg a Brandfestivalt, amely ezúttal a New Economy alapgondolat jegyében elemzi a szakmai trendeket. A fesztivál vendége lesz Agnello Dias, az indiai kreatívguru.

hirdetés

Stumpf István alkotmánybíró expozéjával nyílik meg október 21-én a tizedik Brandfestival a Ludwig Múzeumban. A New Economy alapgondolat jegyében zajló eseményen először külföldi előadók elemzik a legfontosabb szakmai trendeket.

A szervezők a 2011-es év kommunikációs és marketinges kihívásaira keresik a válaszokat. A konferencián részt vesz Agnello Dias, a Taproot India alapítója, akit 2007-ben az év kreatívigazgatójának választottak Indiában, és Jerome Guilbert, a párizsi McCann Erickson ügyfélkapcsolati igazgatója is, valamint Kate Galbraith, a The Economist elemzője.

Szó lesz az új márkaintegrációs lehetőségekről, a médiatörvényről és a legújabb kommunikációs megoldásokról, több külföldi és hazai szakember előadásában.

A részletes program megtalálható a rendezvény honlapján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés