Külföldi előadókkal indul a Brandfestival
Idén tizedik alkalommal rendezik meg a Brandfestivalt, amely ezúttal a New Economy alapgondolat jegyében elemzi a szakmai trendeket. A fesztivál vendége lesz Agnello Dias, az indiai kreatívguru.
Stumpf István alkotmánybíró expozéjával nyílik meg október 21-én a tizedik Brandfestival a Ludwig Múzeumban. A New Economy alapgondolat jegyében zajló eseményen először külföldi előadók elemzik a legfontosabb szakmai trendeket.
A szervezők a 2011-es év kommunikációs és marketinges kihívásaira keresik a válaszokat. A konferencián részt vesz Agnello Dias, a Taproot India alapítója, akit 2007-ben az év kreatívigazgatójának választottak Indiában, és Jerome Guilbert, a párizsi McCann Erickson ügyfélkapcsolati igazgatója is, valamint Kate Galbraith, a The Economist elemzője.
Szó lesz az új márkaintegrációs lehetőségekről, a médiatörvényről és a legújabb kommunikációs megoldásokról, több külföldi és hazai szakember előadásában.
A részletes program megtalálható a rendezvény honlapján.