hirdetés
hirdetés

Leo Burnett - bronz a New York Festivals-on

2008-05-07
Bronzot kapott a Leo Burnett Budapest a djuice-nak készített 2007 tavaszi SMS Bandi kampánya a New York Festivals online és más interaktív kampányoknak kiírt Innovative Advertising Awards szekciójában. Más magyar nyertes nincs, a nagydíjat egy tejivást népszerűsítő microsite vitte el.
A microsite-on napi nyolc órában sms-eket éneklő zenész, Juhász Ottó a telekommunikáció kategóriában hozott bronzot az ügynökségnek. A New York Festivals korábban Interactive & New Media néven futó, most Innovative Advertisingra keresztelt szekciója az interaktív-, az online- és a gerillareklámokat díjazza.

A fesztiválon más magyar ügynökség nem ért el helyezést. A régióból a lengyel ARC Worldwide Polska AIDS-felvilágosító keresőmarketing-kampánya bronzérmet kapott, míg a szlovák Vaculik Advertising „Remote Controlled Outdoor” című munkája a rövidlistára került.

A nagydíjat az amerikai Goodby, Silverstein and Partners tejivást népszerűsítő microsite-ja kapta. A kaliforniai tejtermelők által megrendelt kampány „Az utolsó pohár tej a földön” víziójával játszott el. A legjobb gerillakampány díját az olasz AdmCom vihette haza a velencei kaszinónak készített, a helyi reptér poggyász-szalagját rulettcsíkká alakító munkájáért. A Lowe-csoport svéd irodája nyolc aranyat kapott a Stella Artois-nak készített online munkákkal.

A New York Festivals többi reklámdíjának eredményét május második felében hirdetik ki. Mint azt a Kreatív Online megírta, a sajtóhirdetések zsűrizésében Spielmann Gábor, az Ogilvy kreatívigazgatója is részt vett. A fesztiválra négy magyar ügynökség – az Ogilvy, a McCann-Erickson, a DDB és a Grey is nevezett.

A Leo Burnett SMS Bandi kampányának adatlapja itt megtekinthető a Kreatív Online kampányadatbázisában, az ügynökség New York-ba küldött prezentációja pedig elérhető  a fesztivál honlapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés