hirdetés
hirdetés
hirdetés

Leo Burnett - újabb nemzetközi elismerés

A Leo Burnett két bronzdíjat gyűjtött be a héten: az Epica után az Eurobesten is elismerték munkáját. Az ügynökség itt a Procter & Gamble-nek (P&G) készített Secret márka promóciójáért kapott elismerést.
hirdetés
Az Eurobesten induló magyar ügynökségek közül egyedül a Leo Burnettet szerepelt dobogós helyen, az ügynökség Direct & Sales Promotion kategóriában bronzdíjat kapott a Secretjewel című munkájáért. Esélyes volt még a nyerésre a DDB Budapest is, amely Amnesty Internationalnak készített Amnesty Concerttel jutott a shortlistre. Rajtuk kívül még két magyar ügynökség indult a megmérettetésen, de róluk egyelőre nem kaptunk információt a szervezőktől. Csak annyit tudtunk meg, hogy a versenyen résztvevő négy magyar ügynökség összesen 30 munkát nevezett.

Az Eurobest Awardon hat Grand Prix-t osztottak ki, ebből Németország hármat vihetett haza és ez az ország volt a legeredményesebb az összesítésben, ugyanis összesen 95 díjjal jutalmazták az ügynökségek munkáit.

A német ügynökségek közül a tévé és mozi kategóriában Grand Prix-t kapott a Nordpol+Hamburg az Epuronnak és a környezetvédelmi minisztériumnak készített Power of wind című szpottal. Média kategóriában a berlini DDB a Volkswagennek készített Schlammer’s quest című munkával szerezte meg a rangos díjat, míg a stuttgarti Jung von Matt egy autókölcsönzőnek, a Sixt Autovermietungnak a Sixt ASCII GTI című nevezéssel érdemelte ki az interaktív kategória Grand Prix-ját.

A madridi Contrapunto a print kategória legjobbja lett, a spanyol ügynökség a DaimlerChrysler Mercedes-Benz megbízásából készített printsorozatot. A brit DDB London a Harvey Nichols-nak a Balloon, Moth és Ice című outdoor munkákért kapott Grand Prix-t, a Direct & Sales Promotion kategória győztese a dán Hjaltelin, Stahl & CO lett a Citymailnek elkészített The Log Hutért.

Mint arról korábban beszámoltunk, idén rekordszámú nevezés érkezett az Eurosbestre, az 5333 munka közül 277 kapott díjat.

A verseny egyedüli magyar díjazottja, a Leo Burnett nemrég egy másik nemzetközi versenyről is egyedüli magyarként hozhatott el díjat: az Epicán a Samsungnak készített dupla citylighttal nyert bronzot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés