hirdetés
hirdetés
hirdetés

Luxusmetró-tanulmányt kért a BKV a Soda Reklámtól

A kisföldalatti luxusmetróvá pozicionálására kért tanulmányt a BKV a Soda Reklámtól még 2007-ben – írja az Index a hozzájuk került szerződésre hivatkozva.
hirdetés

Az Index birtokába került egy 2007. október 8-án kötött szerződés, amelyben a BKV megbízza a Soda Reklám Kft.-t, hogy egy hónap alatt készítsen el egy tanulmányt a Millenniumi földalatti vasút, azaz a kisföldalatti „luxusmetróvá történő pozicionálására”.

A Soda Reklám megfelelő minőségben és határidőre elkészítette a tanulmányt, áll abban a teljesítésigazolásban, amelyet Regőczi Miklós, akkori BKV vezérigazgató-helyettes írt alá. Ennek alapján a BKV kifizetett kilencmillió forintot a kft.-nek – írja az Index.

A Soda Reklám ügyvezető igazgatója, Kósa Erika elmondta a portálnak, hogy rengeteget dolgoztak a tanulmányon, nagyon sok munkájuk volt benne. Hozzátette, hogy ő nem adhatja oda az iratot, csak a BKV – noha azt a BKV csak az ő engedélyével adhatja ki. Az Index megkereste a BKV-t is, hogy adják ki a tanulmányt, és megkérdezte, hogy mi szükség volt a tanulmányra, nem tartják-e túl drágának, és hogy mi alapján választották ki a céget? Egyelőre nem kaptak választ.

A budapesti Soda Reklámot 2004 októberében jegyezte be a Cégbíróság hárommillió forintos törzstőkével. A most nyilvánosságra került szerződés megkötése után a BKV marketingszolgáltatásokra kiírt előminősítési tenderén is indult tavaly májusban, amit még augusztusban meghosszabbítottak.

A közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó előminősítési rendszer lényege, hogy a különböző feladatokat megpályázni szándékozó cégek előzetesen regisztrálják magukat, a kiíró pedig ellenőrzi, hogy a jelentkezők megfelelnek-e a megadott jogi, személyi és egyéb feltételeknek. Ha igen, akkor ezeket egy későbbi konkrét tender kiírásakor már nem kell igazolni. Végül a Well Reklámügynökség, az SKBH, a Zeus, a Relatív Reklámügynökség, a Soda Reklám, a Komusz, valamint a Lichtestein és Fia jelentkezett a listára.

A jelentkező cégeknél a BKV minimumkövetelményként írta elő, hogy az ügynökség rendelkezzen referenciával nettó ötmillió forint értékben a közösségi közlekedés és nettó húszmillió forint értékben a közúti közlekedés területén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
LuxusMetro? Tehát pozícionáljunk egy tömeg(!)közlekedési eszközt prémium, esetleg szuper-prémium kategóriába. Netalán a Bentley is készíthetne egy tanulmányt arra
vonatkozólag, hogyan tudná vonzóvá tenni a termékeit azok számára, akik valamilyen érthetetlen oknál fogva nem limuzinnal járnak be nap mint nap dolgozni a gyárba.
Esetleg a Ferrari is kidolgozhatna egy olyan sportkocsit, amibe gyerekülés rakható, sőt utánfutót is lehetne utána akasztani, Vagy legyen az Armaninak olyan kollekciója,
amit a hippik is szívesen viselnek.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés