hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar újságok köszönik szépen

Több hazai napi- és hetilap nagy terjedelmű saját hirdetésben köszönte meg külföldi szakmai szervezeteknek és sajtóorgánumoknak, hogy "a mélységes aggodalom hangján" szóltak a magyarországi médiaszabályozásról.

hirdetés

A Népszabadság, a Népszava, a 168 Óra és a Magyar Narancs a jelentette meg csütörtöki számában azt a szöveget, amelyben köszönetet mondanak - a részletesen felsorolt - szakmai szervezeteknek, hírügynökségeknek, nyomtatott sajtótermékeknek és televízióknak. A négy említett lap mellett az aláírók között van a hírszerző.hu hírportál, valamint az Élet és Irodalom is, amely pénteken jelenik meg.

A szövegben az olvasható, hogy több száz tudósítás készült a még csak készülő médiatörvényről, és számos politikai szervezet, politikus is megszólalt az ügyben. "Ezek a közlemények - a magyar kormány állításaival szemben - hűen tükrözték az új szabályozás lényegét, megértették annak mögöttes szándékait, pontosan ezért szóltak a mélységes aggodalom hangján a magyarországi sajtószabadság és a magyar demokrácia védelmében.

A szakmai szervezetek között felsorolták a többi között az Amnesty Internationalt, a Nemzetközi Újságíró Szövetséget (IFJ) és a Dél- és Kelet-Európai Média Szervezetet (SEEMO). A média képviselői közül egyebek mellett a francia AFP és az Amerikai Egyesült Államokbeli AP hírügynökséget, a brit BBC-t, az olasz Corriere della Serát, a német Die Weltet, Die Zeitot, Frankfurter Allgemeine Zeitungot és a Deutsche Welle televíziós csatornát, a brit The Economistot, a The Guradiant, továbbá az amerikai The New York Timest, a The Wall Street Journalt, valamint a The Washington Postot említették meg.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés