hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyarokat díjaztak a Cebiten

Az Európai Digitális Kiválóságok platinadíját nyerte a Tengernyi Kaland című alternatív valóságjáték. Ezzel együtt összesen négy magyar internetes alkalmazás vehette át a legjobbaknak járó szakmai elismerést Hannoverben.

hirdetés

A hannoveri Cebit számítástechnikai vásár nyitónapján összesen 36 európai internetes vállalkozást jutalmaztak a legjobbaknak járó szakmai díjjal. A nyolc platinadíjas között volt idén az Egyszervolt.hu, a Microsoft Magyarország, a Nemzeti Tankönyvkiadó, illetve az Octopus Tengeri Régészeti Kutató Egyesület közös szervezésében tavaly ősszel indult Tengernyi Kaland című alternatív valóságjáték. A netes játék célja, hogy kalandokon át játék és szórakozás közben tanítsa a gyerekeket.

A Tengernyi Kaland játékosai egy valós tengeri régészeti kutatáshoz kapcsolódóan válhattak egy kitalált, interaktív történet részeseivé. A Tengernyikaland.hu címen található játékban több oktatás-módszertani újdonság mellett a készítők a közösségi hálózatokban, illetve a játszva oktatás módszerében rejlő lehetőségeket is kihasználták.

Az Európai Digitális Kiválóságok aranydíját nyerte a Balázs-Diák interaktív tananyagfejlesztő cég, amely innovatív oktatási termékeivel, például a virtuális iskolával és interaktív tananyagaival a nemzetközi mezőnyben is korszerűnek számít. Szintén aranydíjas lett a Hedz Magyarország, amely a mobiltelefonos fizetési megoldásaiért - Izishop, mTicket, illetve eTicket elektronikus menetjegy kifejlesztéséért - vehette át az elismerést.

Korszerű oktatási megoldásaiért a Nemzeti Tankönyvkiadót az European Seal of e-Excellence ezüstdíjával jutalmazták.

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés