hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - felmérte a BTL-piacot

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) becslése szerint 50 és 70 milliárd forint között lehet a magyarországi BTL-piac értéke.
hirdetés
A karácsonyi rendezvényszezon beköszöntével a megsokasodott megrendelői, valamint ügynökségi oldalról érkező megkeresések ösztönözték a MAKSZ-ot arra, hogy felmérést készítsen a rendezvényszervezési díj piaci átlagának megállapítására, mely szerint a rendezvényszervezés munkadíjának átlagos mértéke a rendezvény költségeinek 15-25 százaléka között mozog.

A BTL terület ügynökségvezetőinek megkérdezésével lezajlott felmérésből az is kiderült, hogy a rendezvényszervezési feladatok díját a leggyakrabban jutalékos rendszerben állapítják meg. Kiderült az is, hogy az ügynökség szervezési és lebonyolítási feladatainak elvégzéséért a megrendelők átlagosan a rendezvény költségeinek 15-25 százalékát fizetik ki az ügynökség munkadíja gyanánt.

A szervezet szintén tagcégeivel közösen tett kísérletet a hazai BTL-piac nagyságának megbecslésére. Ennek apropója az volt, hogy túlzónak tűnt az egyes források által százmilliárd forintos becslés. A MAKSZ így tagügynökségei és az ügyféloldal megkérdezése után 50 és 70 milliárd forint közötti értéket tart reálisnak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés