hirdetés
hirdetés
hirdetés

MAKSZ - új főtitkárt nevez ki

Egy BTL-ügynökség ügyvezetőjeként folytatja pályafutását Récsán Gábor, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) főtitkára. A szervezet már megtalálta távozó szakember utódját.
hirdetés
Valóban új főtitkára lesz februártól a MAKSZ-nak, a szervezet január 15-én hozta nyilvánosságra a poszton történő változást. A Kreatív Online korábban írt arról, hogy távozik Récsán Gábor, de ezt az információnkat akkor még nem erősítették meg.

Az új főtitkár Harsányi Dávid lesz, aki a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) Külkereskedelmi Főiskolai Karának reklám szakirányvezető adjunktusaként dolgozik. A szakember több szakmai könyv és főiskolai jegyzet társszerzője, emellett pedig különböző diákreklámversenyekre készített fel csapatokat, amelyek győztesként végeztek például tavaly a L’Oréal Brandstormon és az Országos Média Diákversenyen is.

Récsán Gábor 2003-ban került a MAKSZ-hoz, ahol kezdetben projektvezetőként dolgozott, majd két éven át főtitkárként vezette a szövetség munkáját. Februárban a MAKSZ tag Extreme csoporthoz tartozó TrafficBTL ügynökséghez csatlakozik, ahol ügyvezetőként folytatja pályafutását.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás