hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketinges, kommer fejcserék

Szóviviői, kommunikációs és marketingkommunikációs igazgatói, valamint pr-vezetői posztokon is volt jövés-menés. 

hirdetés

Egész évben szorgosan írtunk arról, hogy melyik hirdetőnél, vagy médiumnál történtek változások kommunikációs, marketingkommunikációs, vagy pr-es posztokon. Légitársaságokkal kezdünk. 

Az év végéig él a szerződése Szilágyi Károlynak, aki tavaly ősztől volt e a Budapest Airport kommunikációs vezetője. Közben a Malév új kommunikációs vezetőt kapott, Róna Márta médiaügynökségi oldalról, az Omnicom Media Group (OMG) igazgatói pozíciójából érkezett  a légitársasághoz.

Korábba dolgozott a Malévnál Imre Zita, aki a Diákhitel Központ kommunikációs és marketingigazgatója lett, miután Őri András október végétől az ITD Hungary sajtófőnökeként folytatja pályafutását.

Szintén légitársasághoz csatlakozott Varró Balázs, aki öt és fél évig volt a Viasat pr-vezetője, ő a Wizz Airnél hasonló pozíciót tölt be, de feladatai a közép-kelet európai térségre szólnak.

Ha már televízió, akkor az RTL-nél is történt változás ezen a területen, ugyanis áprilisban megszüntették a kommunikációs igazgatóságot, így a vezetői posztot betöltő Rényi Ádám távozott a csatornától. Fazekas László újra visszatért, On-R nevű kommunikációs ügynökségén keresztül az RTL Klub és az IKO cégcsoport sajtóügyeit irányítja.

A Szerencsejátéknál emblematikusnak számító Somorai László kommunikációs igazgató tíz év után távozott a vállalattól, miután június végén lecserélték az elnök-vezérigazgatót, az igazgatóság tagjait és a felügyelő bizottsági tagokat. A szóvivői és a kommunikációs igazgató-helyettesi feladatokat Tulik Ágnes látja el, aki ezt megelőzően az Ombrello Digital pr team-leaderi pozícióját töltötte be.

Az FMCG-szektorban is volt kinevezés: a Sió-Eckes marketingigazgatóját, Zarándy Katalint nemzetközi posztra nevezték ki, utódjául az Unilevert és a Coca-Colát is megjárt Aniot Dávid érkezett.

A Borsodinál újra Mészáros Zsolt felel a marketingigazgatói feladatokért, miután Szirbek András távozott ebből a pozícióból.

A telekommunikációs szektor nagy szereplői is adtak hírt a karrierrovatnak: a Magyar Telekomtól elment Winkler János a vállalat vezérigazgató-helyettese, aki egyben a Lakossági Szolgáltatások Üzletág vezetője is volt, majd távozott Varga Mihály kommunikációs igazgató, ezzel együtt megszűnt a Magyar Telekom kommunikációs igazgatósága.

Az időközben Telenorra átkeresztelt Pannontól a vállalati kommunikációs átszervezése miatt hagyta el Majorosi Emese sajtó- és információs igazgató és a Vodafone sem tétlenkedett, ügynökségi oldalról szerzett marketingkommunikációs igazgatót Szabó Béla személyében, aki azt megelőzően a Leo Burnett stratégiai igazgatója volt és a Telenor Djuice márkáján dolgozott.

Még multik

A telekommunikációs vállalatokon kívül más multicégeknél is történt változás. Például az egykori Tv2-s hírigazgató, Pánczél Andrea lett a Mol magyarországi kommunikációs igazgatója. Elődje Somlyai Dóra volt, akit januárban a Mol-csoport társasági kommunikációs igazgatójának neveztek ki.

Az MNB után Iglódi-Csató Judit a Tescó kommunikációjának élére került, a nemzeti banknál Simon András korábbi televíziós és telekomos követte a kommunikációs igazgatói és szóvivői poszton. Az MNB-nél stratégiai kommunikációs tanácsokat ad Braun Róbert, a Braun & Partners ügyvezetője.

Visszakanyarodva a Tescóhoz, márkakommunikációs vezetőként csatlakozott a vállalathoz az állami szférát hátrahagyó, egyébként reklámos múlttal is rendelkező Kirsch Zsuzsa.

A LG Electronics marketingigazgatóként a Coca-Cola régiós márkamenedzserét igazolta le Somogyi Márk személyében, a BMW Magyarország marketingvezetője pedig Oros Attila lett, aki a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás