hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még három nap a cannes-i nevezésre

Március 11-ig várják a nevezéseket Cannes-ban.13 kategóriában adhatják be munkáikat a jelentkezők.

hirdetés

Az eredeti határidőt megtoldva, március 11-ig lehet jelentkezni a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválra. A fesztivált 58. alkalommal rendezik meg június 19-25. között.

A jelentkező reklám- és kommunikációs ügynökségek 13 kategória közül választhatnak: film, sajtó, közterület, direkt, média, cyber, rádió, promóció, integrált, design, pr, film craft és hatékonyság. Ezen kívül az év ügynökségét és az év holding cégét is megválasztják, valamint a kreatívhatékonyságot is díjazzák.

2010-ben a fesztiválra 95 országból 24 000 nevezés érkezett, ebből 29 projektet Magyarországról nyújtottak be. A közép-kelet-európai országok sorában az elmúlt hat év nevezéseit tekintve Lengyelország áll az első helyen 795 nevezéssel, Magyarország a 6. legtöbb pályázatot benyújtó ország 217 nevezéssel.

2011-ben a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál magyarországi nagykövete a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) lesz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés