hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még működhet a Peronreklám

Egyelőre tovább működik a Peronreklám, azonban a főváros máshogy képzeli el a BKV reklámfelületek jövőjét. A piac pangása miatt maradtak kint a karácsonyi hirdetések.

hirdetés

„Édesítse az ünnepet Koronás Cukorral, Keresztény könyvek karácsonyra, a Muzsikás együttes karácsonyi koncertje, Ákos CD-t ajándékba, IKEA-bútorok között kellemesebben telnek az ünnepek” – sorolja a példákat a Stop.hu cikke. A site szerint a fenti reklámhelyeket értékesítő Peronreklám nevű közterületi médiacégnek problémái vannak a BKV-s felületek kapcsán, ezért vannak még kint február elején is karácsonyi hirdetések.

A Stop a lejárt szavatosságú reklámok kapcsán megkereste a BKV-t és azt a tájékoztatást kapta, hogy a Fővárosi Közgyűlés szándékában áll visszavenni a BKV-s hirdetési felületeket az azokat pillanatnyilag értékesítő Peronreklám-tól, de még nem történt döntés ez ügyben és ez lehet az oka az új hirdetések elmaradásának.

Az ügyben megkerestük telefonon Fecske Zoltánt, a Peronreklám ügyvezetőjét, aki elmondta, hogy élő, határozatlan idejű szerződésük van a BKV-val, a karácsonyi hirdetések pedig a közterületi reklámpiac pangása miatt maradtak kint. (Márpedig új hirdető nélkül a régebbi reklámok letakarása külön költséget jelentene a cégnek.)

Emellett Fecske Zoltán is megerősítette, hogy a Fővárosi Közgyűlésben felmerült, hogy a BKV reklámhelyeit egy közhasznú társaság értékesítse. Tájékoztatása szerint az erről szóló koncepció kidolgozása jelenleg is folyik, és az indítványt majd csak március végén tárgyalják. Elmondása szerint a döntéstől függetlenül nem lehet gyors váltásra számítani, hiszen egy új hirdetési koncepció kitalálása, a régi reklámhelyek leszerelése és újak kialakítása idő és költségigényes feladat. Hozzátette: „a BKV-val hasonlóan látjuk a helyzetet és mindent megteszünk, hogy a szerződés tovább éljen”. A BKV illetékeseit nem értük el.

Az ügy pikantériáját növeli, hogy a Peronreklám annak az ESMA-nak a résztulajdonát képezi, amelynek a működését sokak szerint a kormányzat lényegében ellehetetlenítette azzal a törvénymódosítással, mellyel korlátoznak bizonyos közterületi reklámfelületeket, melyek ráadásul az ESMA portfoliójából kiemelt hányadot tesznek ki. Az új jogszabályra reagált Kaszás Görgy, a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ), majd ismét Kaszás György és újra az MKMSZ.

Az ESMA „büntetése” kapcsán pedig a Figyelő írt arról, hogy Simicska Lajos érdekeltsége, a jobboldalhoz közel állónak tartott Mahir meg akarta venni az ESMA Csoportot, de a két fél nem tudott megállapodni az árban, s ezután következett az említett törvénymódosítás, mely miatt megszűnhet az ESMA.

hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
erről, mármint a kit "sért" igazán a "jogszabály" írtam korábban....

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés