hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megalakult a Bloggerunió

A Médiaunió mintájára jött létre a Bloggerunió, aminek célja, hogy a Blog.hu-s hirdetések a felhasználóknál maradó felét társadalmi célra használják fel.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Critical Miss és a Karmamédia blogok szervezésére létrejött Bloggerunió olyan blogokat tömörít, amelyek az Index hirdetési megoldásai közül azt a megoldást választották, hogy felületeik felét az Index értékesíti, a másik felére pedig saját maguk választhatnak hirdetőket.

A Bloggerunióba belépő blogok vállalják, hogy a „saját rész” helyén kizárólag civil szervezeteket népszerűsítő, pro bono hirdetéseket helyeznek el.

A csatlakozásnak nincs feltétele, így a belépni kívánó blogok látogatottsága sem lényeges tényező. A programot Google Groups-on keresztül koordinálják. A szervezők azt kérik a bloggerektől, hogy a kihelyezendő flash-, vagy képalapú bannerek elkészítésében is segítsenek a civil szervezeteknek.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés