Megint segélykoncertet adott a reklámszakma
1 480 000 forint gyűlt össze a belépőkből és további hozzájárulásokból a múlt hét csütörtökön azon a bulin, amelyet a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendeztek a hazai reklámosok az Ötkertben.
Körülbelül hatszázan jöttek el, legalábbis a belépőként osztott ötszáz kitűző már jóval a kasszazárás előtt elfogyott múlt hét csütörtökön az Ötkertben. Ezúttal a júniusi, árvízkárosultak megsegítésére rendezett reklámos koncertet és bulit is felülmúlták a szervezők és a vendégek: a belépőkből és további hozzájárulásokból másfélszer annyi segély gyűlt össze, mint négy hónappal ezelőtt. Az összesen 1 480 000 forintból egy nagyon jelentős összeg a HPS házi gyűjtéséből származik, amit hozzátettek a koncerten összegyűlt pénzhez – tudtuk meg az ADok koncertek ötletgazdájától, Zádor Lindától.
A vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendezett jótékonysági koncerten fellépett a DDB zenekara, a Richard Touch Me, a Café munkatársaiból verbuválódott Gyula egyedül jön és a Carbon Group bandája, az Artistically Hamis, majd reklámos dj-k zenéltek, köztük minormajor, a HPS, Axim, az ACG, GrgFr, a Saatchi & Saatchi és BA10, a Benedict & Helfer lemezlovasa. Zádor Linda szervező, a Leo Burnett szövegírója a koncertek után a technikáért a HPS-nek és a Colossalnak, a produkciós támogatásért pedig a Leo Burnettnek és a Velipe Kreatív Stúdiónak mondott köszönetet, valamint a hazai TEDx-eseknek azért, mert a tombolára belépőket ajánlottak fel a TEDxYouth konferenciára. A TEDx egyébként hozott egy üzenőfalat is, amelyen a fiatal generációnak üzenhettek post-iteken a nemes célból mulatozók.
Azoknak, akik nem tudtak részt venni a jótékonysági koncerten, a szervezők a júniusi bulihoz hasonlóan most is felajánlják, hogy utólag adományozhassanak a károsultaknak. A házon belül összegyűjtött adományokról az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre küldött e-mailben kell értesíteni őket, hogy begyűjthessék. „Ugyanúgy, mint legutóbb, megint azt szeretnénk, ha konkrét formát öltene a segítség. Ha nem az éterbe szállna el a pénz, hanem tényleg jó dolgokra menne, és azok, akik segítettek, látnák, hogy hova került” – mondta a Kreatív Online-nak Zádor Linda. Ezért az adományok sorsa ismét nyomon követhető az ADok Facebook-oldalán.