hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a cannes-i outdoor és rádió zsűrielnök

A Cannes Lions reklámfesztivál bejelentette a 2009-es rádiós és outdoor zsűrielnökét. A kategóriák elbírálását a Lowe és a Dentsu globális kreatívigazgatói fogják vezetni.
hirdetés

Bejelentették a 2009-es Cannes Lions reklámfesztivál rádiós és outdoor kategóriájának zsűrielnökét. Az outdoor kategóriát Akira Kagami, a Dentsu globális executive kreatívigazgatója fogja vezetni, ezzel egyben ő az első japán zsűrielnök Cannes-ban.

Akira Kagami 30 éve dolgozik a Dentsunál, jelenleg az ügynökség ázsiai kreatív munkáját és ügyfélkezelését igyekszik erősíteni. „Az outdoor ideje egyáltalán nem járt le. Rendszerint rengeteg friss gondolatot látni, már nagyon várom, hogy találkozhassak velük” – idézi a fesztivál közleménye a szakembert.

A rádió kategória zsűrijét Matthew Bull, a Lowe globális kreatívigazgatója, egyben a dél-afrikai Lowe Bull elnöke vezeti majd. A szakember 2003 óta a Lowe zászlóshajójának számító londoni irodájának vezérigazgatója volt, 2006-ban tért vissza szülőhazájába, Dél-Afrikába, megtartva a globális kreatívvezetői pozíciót.

„Megtiszteltetés, hogy zsűrielnöknek választottak – a rádió a legrégebbi reklámra használható médiumok egyike, de idén az egész zsűrivel együtt azt remélem majd, hogy a legfrissebbek közé tartozott” – örvendezett Matthew Bull is a Cannes Lions közleménye szerint.

A cannes-i fesztivál szervezői novemberben jelentették be, hogy 2009-ben pr-kategóriával egészül ki a díjak sora: mint arról beszámoltunk, ezt Lord Tim Bell, a Chime Communications elnöke, a Saatchi & Saatchi korábbi nemzetközi elnöke vezeti majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés