hirdetés
hirdetés

Metro - megújult honlappal

2007-02-20
Megújult a Metro hírújság honlapja, a fejlesztéseken a kiadó házon belül dolgozott. Az új online felületet a lap integrált kommunikációs kampánnyal vezeti be a Café Csoport segítségével.
A Metro hírújság még 2006 novemberében megújította honlapját, azonban a vezetőség több mint két hónapos tesztüzem után látta elérkezettnek az időt a bevezetőkampány elindítására. A honlap átalakításának következtében a tizenöt percenként frissülő honlapon a legfrissebb hírek egy folyamatosan futó piros információs sávban olvashatók a site felső részén. Az oldalakon a tévéműsorok mellett a mozik kínálata között is lehet böngészni, valamint a Metro egyes nyomtatott lapszámai visszamenőleg is letölthetőek pdf formátumban.

A Metro a honlap megújítását házon belül végezte, és egyben egy új, négyfős online szerkesztőségi egységet is kialakított.

A honlap látogatására buzdító, február 19-én indult és március 15-kéig tartó imázskampányt a kiadóval 2003 óta dolgozó Café Csoport gondozza. Az aktivitás a sajtóban - többek között a Metro-ban, gazdasági lapokban, női és fiataloknak szóló magazinokban - fut, valamint lesz bannereket és játékokat bevető online kampány is hat nagyobb site-on. Ezenkívül citylightreklámok jelennek meg Budapesten kívül Szegeden és Pécsett.

Emellett autómatricás és BTL-kampány is indul: ez utóbbi keretében öt budapesti internetkávézóban a Metro honlapját állítják be kezdőoldalnak, és a felhasználók Metro-logós egérpadokat használhatnak. A népszerűsítést DM-kampány is támogatja: a kiadó 10 ezres címlistára küld ki direkt maileket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés