hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - megújult honlappal

Megújult a Metro hírújság honlapja, a fejlesztéseken a kiadó házon belül dolgozott. Az új online felületet a lap integrált kommunikációs kampánnyal vezeti be a Café Csoport segítségével.
hirdetés
A Metro hírújság még 2006 novemberében megújította honlapját, azonban a vezetőség több mint két hónapos tesztüzem után látta elérkezettnek az időt a bevezetőkampány elindítására. A honlap átalakításának következtében a tizenöt percenként frissülő honlapon a legfrissebb hírek egy folyamatosan futó piros információs sávban olvashatók a site felső részén. Az oldalakon a tévéműsorok mellett a mozik kínálata között is lehet böngészni, valamint a Metro egyes nyomtatott lapszámai visszamenőleg is letölthetőek pdf formátumban.

A Metro a honlap megújítását házon belül végezte, és egyben egy új, négyfős online szerkesztőségi egységet is kialakított.

A honlap látogatására buzdító, február 19-én indult és március 15-kéig tartó imázskampányt a kiadóval 2003 óta dolgozó Café Csoport gondozza. Az aktivitás a sajtóban - többek között a Metro-ban, gazdasági lapokban, női és fiataloknak szóló magazinokban - fut, valamint lesz bannereket és játékokat bevető online kampány is hat nagyobb site-on. Ezenkívül citylightreklámok jelennek meg Budapesten kívül Szegeden és Pécsett.

Emellett autómatricás és BTL-kampány is indul: ez utóbbi keretében öt budapesti internetkávézóban a Metro honlapját állítják be kezdőoldalnak, és a felhasználók Metro-logós egérpadokat használhatnak. A népszerűsítést DM-kampány is támogatja: a kiadó 10 ezres címlistára küld ki direkt maileket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés