hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - új külsővel

Megújult layouttal jelent meg a Metro ingyenes napilap május 7-én. Az új design - csakúgy mint a Metro - Svédországból származik, és a lap három-négy évente esedékes nemzetközi arculatfrissítése miatt vezették be hazánkban is.
hirdetés
A Metro Stockholmban már tavaly ősszel új külsővel jelent meg, Magyarországra pedig májusra jutott el az új trend. A design-frissítések három-négy évente követik egymást, az egyes országok pedig folyamatosan veszik át a változtatásokat. Magyarországon egy nemzetközi csapat dolgozott az új layout kialakításán.

A Metro a váltás után színesebb lett, a kiadó szerint pedig az egyes rovatok jobban elkülönülnek egymástól. A témákat színes headline vezeti be, majd ez a szín folytatódik a következő két-három oldalon. Változás az is, hogy a címoldalon egy-két fontos hírt emel ki a lap, amelyek az eddiginél nagyobb felületet kapnak.

„A mai fiatalok sokkal inkább vizuális szempontok alapján választanak médiumokat, így az utóbbi években a formának megnőtt a szerepe” - mondta Izbéki Gábor főszerkesztő.

Szerinte egy színes, egyértelműen szerkesztett nyomtatott napilappal továbbra is meg lehet nyerni a főleg internetező fiatal olvasókat.

A kiadó nem indít külön kampányt az új formai megoldások kommunikálására.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés