hirdetés
hirdetés
hirdetés

MGCA - megvan a tízes lista

A harmadik alkalommal megrendezett Metro Global Creative Awards (MGCA) magyarországi fordulóján a szakmai zsűri idén is kiválasztotta a Metro újságban megjelent, tíz legkreatívabbnak talált hirdetést. A tízes listából már az olvasók fogják kiválasztani a nyertes műveket.
hirdetés
A „legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés” és a „legjobb kreatív formájú hirdetés” kategóriákban összesen 99 pályázó versenyzett a tíz közé jutásért, míg a „legjobb integrált megoldás a Metróval” kategória résztvevői egyből a döntőbe jutnak, helyi forduló nélkül.

A magyarországi zsűrizés eredménye alapján a „legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés a Metróban” kategóriában a Magyar Televízió (MTV), a Peugeot, a Decathlon, a GTS Datanet, a Pannon, az Actel és a Decathlon hátsó borítós hirdetései mellett az OTP Bank, a Citibank és a Vodafone címlapos hirdetései kerültek be a legjobb tíz közé.

A „legjobb kreatív formájú hirdetés a Metróban” kategóriában az olvasók a Sky Europe, az Allianz, az OTP Bank és a Mamut sziget hirdetésére, valamint az Opel Schiller papír körszalagos megoldására, a Budapest Bank, a Raiffeisen Bank és az OTP Bank hirdetésére, az Erste Bank „L” alakú címlap hirdetésére és a GTS Datanet kampányára adhatják le voksaikat június 18-tól. Június 29-én derül, hogy mely három-három mű vesz majd részt a nemzetközi döntőn.

A legjobb integrált megoldások kategória pályaművei egyből a döntőbe jutnak, helyi forduló nélkül. Így Magyarországot a nemzetközi versenyen a Danone két kampánnyal is képviseli: első kampányának lényege az volt, hogy az ingyenes napilapot egy a papírtáskához hasonló tasakba tették, s mellé termékmintát is elhelyeztek, míg a másik kampányban a Danone csak a termékminta eszközt használta.

A verseny magyar fordulójában idén 105 hirdetés vett részt, amelyek 2006 júniusa és 2007 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában. Az országos kör után a verseny nemzetközi szinten folytatódik egészen szeptemberig.

A zsűri tagjai Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson médiaigazgatója, Balog Olga, a MC MediaCompany non-tv vásárlási igazgatója, Róna Márta, az OMD médiaigazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) elnöke és Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója voltak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés