hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - eredményt hirdetett

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Év Honlapja versenyén a Kirowski két kategória győzteseként vihetett haza díjat.
hirdetés
Idén 145 jelentkezés érkezett be az MMSZ és az Internet Marketing Klub (IMK) közösen kiírt pályázatára, amely közel háromszorosa az egy évvel ezelőttinek. A versenyre benevezett cégek többsége a tíz kategória közül a kereskedelem, a márkasite, a média és a szolgáltató kategóriában indult.

A Kirowski két kategóriában is a legjobbnak bizonyult: az e-marketing munkák versenyén a Blikknek készített online reklámmal nyert, a márkasite kategóriában pedig a Zwack Unicum internetes oldalával lett első. A médiamunkák versenyén a FigyelőNet győzött, honlapot a Sanoma nevezte a versenyre. A díjazottak között szerepel a Mirai Interactive is, amely a Művészetek Palotája honlapjáért kapott elismerést.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, az információ minősége és frissessége, az aktualitás, interaktivitás, a szolgáltatások, a megvalósítás és a design, valamint az oldal látogatottsága. Az Év honlapja 2005 díjazottjai automatikusan részt vesznek az eFestival-on.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés