hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ, IMK - meghosszabbították a nevezést

Meghosszabbította az Év Honlapja pályázat nevezési idejét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és az Internet Marketing Klub (IMK).
hirdetés
További nevezéseket vár a két kiíró az Év Honlapja pályázaton, ezért meghosszabbították a beadási határidőt november 17-ig. Eddig több mint nyolcvanan jelentkeztek a pályázatra.
A szakmai zsűri többek között az információnyújtást, a megjelenést és a design-t, a felhasználhatóságot, a felépítettséget, az interaktivitást és a honlapok szolgáltatását
bírálja el. Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt: a versenyen magyar nyelvű, működő honlappal lehet indulni, amelyet vagy a pályázó készített, vagy a pályázó megbízásából fejlesztettek. A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, nevezhet a honlap fejlesztője vagy a site tulajdonosa is.
Az Év Honlapja címét tavaly a Kirowski, a FigyelőNet és a Mirai Interactive nyerte el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés