hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mood Media - vezérigazgató-váltás

Változás történik a Mood Media élén, ugyanis távozik az eddigi elnök-vezérigazgató, Philippe G. von Stauffenberg. A szakember helyére a csoport eddigi ügyvezető igazgatója kerül.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Jean-Marie Noizet-t nevezik ki Philippe G. von Stauffenberg posztjára. Az új elnök-vezérigazgató 15 éven át ügyvezető igazgatóként dolgozott a cégnél és szerepe volt a DMX Music és a Mood Media egyesítésének folyamatában.

Az ügyvezetői pozícióba Jonathan Patrick kerül, aki korábban az MTV Networks International-nél a globális marketing kapcsolatokért és reklám értékesítéséért felelős ügyvezető igazgató helyettese volt.

Jonathan Patrick feladatkörébe tartozik a vezetőségi tanács irányítása, továbbá közvetlenül referál neki a pénzügyi igazgató, a testületi tanács, a fejlesztési igazgató, az értékesítési és marketingigazgató, a technológiai igazgató és a hét regionális menedzser - többek között a magyarországi vállalat, és a közép-kelet-európai régió vezetője, Pálóczi Tamás is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás