hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - újabb külföldi piacokon hirdet

A magyarországi Forma 1-es futamot népszerűsítő spanyolországi kampány után a holland és a brit fogyasztókat célozza meg hirdetéseivel a Magyar Turizmus (MT). A londoni metróban plakátokon, Hollandiában pedig kisteherautókon jelennek meg a hivatal reklámanyagai.
hirdetés
Hollandiában a Wizz Air partnerségével az egészségturizmust, illetve az Eindhoven-Budapest légijáratot hirdeti az MT. A Hollandiában cirkáló járműreklámok az MT új arculatának jegyében készültek el, a holland nyelvű szlogen 16 zárt dobozos kisteherautón jelenik meg június végéig. A hivatal becslése szerint az üzenet várhatóan 26 millió lakoshoz jut el. A Wizz Air tulajdonában lévő járművek többek között nagy utazásszervezők programfüzeteit szállítják.

A holland akció mellett Londonban is kampány indult: április 7-én 143 plakátot helyeztek ki a londoni metró nyolc, egyes zónába tartozó állomásának mozgólépcső menti falaira. Az MT május 4-ig tartó brit plakátkampányában a Szépművészeti Múzeummal karöltve Budapest kulturális értékeire, valamint a Mediciek fénykora című kiállításra hívja fel a nagyközönség figyelmét. A képi üzenet a szlogen és logó mellett a „Hungary for culture? – Budapest is B'est!" szójátékkal egészül ki. Az MT és a Szépművészeti Múzeum idén ugyanebben a témában Bécsben is folytatott közös plakátkampányt.

Arról egyelőre a hivataltól ne kaptunk információt, hogy a londoni és a holland kampány kreatívfeladatait melyik ügynökség intézte. Az MT bel- és külföldi médiaügyeit a Médiacom-Invest, a Carat Hungary 21 Média és a Carat Austria alkotta konzorcium intézi.

Mint arról már beszámoltunk, az MT madridi képviselete a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., Malév, a Fornetti Espańa és Hungaroring közreműködésével kampányt indított Spanyolországban az augusztusi Forma 1 Magyar Nagydíj kapcsán. A koncepción és a megvalósításon a Well és az Artificial Group dolgozott. A külpiacokra irányuló új arculat jegyében készült kampány a Forma 1-es szezon indulása előtti napon, március 15-én indult, és június 15-ig népszerűsíti Magyarországot, illetve Budapestet a spanyol utazók körében. A spanyol kampányt az NPJ-Studio tervezte.

Az MT külföldi marketingakciói nem maradnak Európa határain belül. Mivel a beutazó turizmus szempontjából Kína az egyik legígéretesebb piac, a térségben folyamatos marketingakciók irányulnak Magyarország turisztikai kínálatának ismertté tételére. Az MT roadshow-k keretében Magyarország nevezetességeivel foglalkozó előadássorozat indított, a pekingi China Outbound Travel and Tourism Market (COTTM) szakmai kiállításon pedig hat magyar társkiállítóval és a Hainan légitársasággal megjelenve, közösen képviselte hazánkat.

Április 25-e és 27-e között Peking egyik legforgalmasabb sétálóutcáján zajlik majd az MT Budapest-Közép –Dunavidéki Marketing Igazgatósága, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Wasárnapi Művész Piac (WAMP) közönségakciója, itt az MT információs anyagokat terjeszt. A rendezvény részeként tánc és zenei, valamint gasztronómiai bemutatókon, designvásáron vehetnek részt az érdeklődők.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés