hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - elutasították a védjegykeresetét

A Fővárosi Bíróság elsőfokon elutasította a Magyar Televízió (MTV) keresetét, amelyet védjegy-ügyben nyújtott be. Mint ismert, a magyar piacon tavaly ősszel jelent meg a nemzetközi könnyűzenei csatorna, a Music Television, amelyet szintén MTV-ként rövidítenek.
hirdetés
Elsőfokon elutasította a Fővárosi Bíróság az MTV keresetét, amelyet októberben védjegy-ügyben nyújtott be.

A közszolgálati csatorna kizárólagos névhasználat miatt fordult a bírósághoz, ugyanis a Viacom International tavaly ősszel indította el a Music Television magyar adását, az új könnyűzenei csatorna pedig szintén az MTV rövidítést használja.

A Magyar Televízió álláspontja szerint az azonos védjegyhasználat olyan helyzetet idéz elő, ami a fogyasztók megtévesztésére ad okot azzal, hogy valótlanul összefüggést teremt a két teljesen különálló társaság, illetve a különböző tévécsatornák között.

A köztévé nem fogadja el a bíróság döntését, és fellebbezést nyújt be, de nemcsak az ítélet, hanem az indokolatlanul magasnak tartott nyolcmillió forintos perköltség ellen is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés