hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - őszi időszámítás

Új műsorokkal, de a régi arculattal jelentkezik az m1 szeptember 11-től - hangzott el a köztévé őszi műsorstruktúráját beharangozó sajtótájékoztatón.
hirdetés

Az új műsorstruktúra - amelyet házon belüli kutatás alapján alakítottak ki ­- alapjaiban nem változik, de a Magyar Televízión (MTV) futó programok közül több is megújul az idei évadban. Teljesen új arculattal és műsorszerkezettel jelentkezik például a Kék fény, míg a Híradó, szakítva a több évtizedes hagyománnyal, este 19:30 óra helyett 19:00 órakor jelentkezik.

Horváth Réka, az m1 marketingigazgatója a Kreatív Online-nak elmondta: a csatorna imázsa nemrég újult meg, ezért nem változik. Az MTV tervezi, hogy ősszel reklámkampányt indít: az már biztos, hogy az újdonságokat saját csatornáin népszerűsíti majd, az aktivitás teljes médiamixe azonban még nem állt össze. A televízió hirdetéseit a Young & Rubicam készíti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés