MTVN - a MySpace ellen indul
2008. január 30. 10:12
A brit Music Television Networks (MTVN) általános zenei és szórakoztató portálként pozícionálta újra weboldalát – írja a Brand Republic. Az új site a hírek mellett bemutatja a csatorna egyes programjait, és összefogja az eddig külön honlappal rendelkező almárkáit is.
A 16 és 34 év közöttieknek pozícionált, felújított oldal január 24-én indult el, és összefogja az összes olyan MTV csatornát, melynek eddig külön honlapja volt, mint például az MTV Base.
A site-on emellett meg lehet ismerkedni az MTV portfóliójának műsoraival, valamint zenei és szórakoztató hírek, illetve videós tartalmak is megjelennek az oldalon.
Az MTV szerint a site látogatottsága folyamatosan nőtt tavaly, különösen az utóbbi hat hónapban, amikor egyre több online tartalmat töltöttek fel, többek között az egyes programokhoz kötődő játékokat.
Az MTV idén további újítások bevezetését tervezi, ezzel felveszi a versenyt az egyre népszerűbb online zenei közösségi oldalakkal, mint például a MySpace-szel. A zenetévének azonban még van hova nőnie: a ComScore kimutatása szerint míg az MTV 1,2 millió egyedi látogatót vonzott tavaly decemberben, addig a MySpace-t 9,3 millióan látogatták meg ugyanabban az időszakban.
A site-on emellett meg lehet ismerkedni az MTV portfóliójának műsoraival, valamint zenei és szórakoztató hírek, illetve videós tartalmak is megjelennek az oldalon.
Az MTV szerint a site látogatottsága folyamatosan nőtt tavaly, különösen az utóbbi hat hónapban, amikor egyre több online tartalmat töltöttek fel, többek között az egyes programokhoz kötődő játékokat.
Az MTV idén további újítások bevezetését tervezi, ezzel felveszi a versenyt az egyre népszerűbb online zenei közösségi oldalakkal, mint például a MySpace-szel. A zenetévének azonban még van hova nőnie: a ComScore kimutatása szerint míg az MTV 1,2 millió egyedi látogatót vonzott tavaly decemberben, addig a MySpace-t 9,3 millióan látogatták meg ugyanabban az időszakban.
(forrás:
Brand Republic, MediaWeek)