hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTVN - a MySpace ellen indul

A brit Music Television Networks (MTVN) általános zenei és szórakoztató portálként pozícionálta újra weboldalát – írja a Brand Republic. Az új site a hírek mellett bemutatja a csatorna egyes programjait, és összefogja az eddig külön honlappal rendelkező almárkáit is.
hirdetés
A 16 és 34 év közöttieknek pozícionált, felújított oldal január 24-én indult el, és összefogja az összes olyan MTV csatornát, melynek eddig külön honlapja volt, mint például az MTV Base.

A site-on emellett meg lehet ismerkedni az MTV portfóliójának műsoraival, valamint zenei és szórakoztató hírek, illetve videós tartalmak is megjelennek az oldalon.

Az MTV szerint a site látogatottsága folyamatosan nőtt tavaly, különösen az utóbbi hat hónapban, amikor egyre több online tartalmat töltöttek fel, többek között az egyes programokhoz kötődő játékokat.

Az MTV idén további újítások bevezetését tervezi, ezzel felveszi a versenyt az egyre népszerűbb online zenei közösségi oldalakkal, mint például a MySpace-szel. A zenetévének azonban még van hova nőnie: a ComScore kimutatása szerint míg az MTV 1,2 millió egyedi látogatót vonzott tavaly decemberben, addig a MySpace-t 9,3 millióan látogatták meg ugyanabban  az időszakban.
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés