hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művészeket díjaz a Chevrolet

A végéhez közeledik a Chevrolet művészeti pályázata. A díjakat június 10-én adják át egy nagyszabású rendezvényen.

hirdetés

Június 10-én, pénteken egy nagyszabású kulturális rendezvény keretein belül végéhez érkezik a Young Creative Chevrolet művészeti pályázatának magyarországi fordulója. A márciusban indított megmérettetésre 15 felsőoktatási intézmény hallgatói jelentkezhettek, akik különböző művészeti kategóriákban bizonyíthatták tehetségüket.

Az eseményen öt kategóriában – divat, fotó, grafika, video és zene – hirdetik ki a legjobbakat, akik a magyarországi megmérettetés után az európai döntőben is bemutathatják nyertes pályaműveiket és versenybe szállhatnak a több ezer eurót jelentő fődíjért

Ebben az évben a Chevrolet 100. évfordulója állt designverseny középpontjában, amelynek utolsó állomásaként a beérkezett pályaművekből egy szakmai zsűri fogja kiválasztani a legjobbakat.

A zsűrizést követően megnyílik a Design Terminál a nagyközönség számára is, akik a beérkezett pályaműveket egy kiállítás formájában tekinthetik meg aznap 19.30-ig. A program egyik érdekessége, hogy a kiállítás látogatói is szavazhatnak az általuk legjobbnak tartott pályaművekre, melyek készítői közönségdíjasként külön jutalomban részesülnek.

Az ünnepélyes eredményhirdetés 19:30-kor lesz, majd a szervezők rövid összegzése és a díjak átadása után rendhagyó programok szórakoztatják az eseményre meghívott vendégeket, valamint a nagyközönséget is.

A díjátadó ünnepséget a Zagar koncertje zárja, amit a Kiégő Izzók csoport látványos fényfestése kísér a Design Terminál épületén, emellett az érdeklődők testközelből vizsgálhatnak meg valódi Oldtimereket is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés