hirdetés
hirdetés
hirdetés

Neked miért éri meg reklámosnak lenni?

Holl Katalin válaszol

Először is ott van a profit, ugye, meg a haszon, na meg azért a bevétel azon részéről se feledkezzünk meg, ami a költségek levonása után ott marad a kasszában.
hirdetés
Persze vakíthatnék, hogy nem ezért, ááá, dehogy, csupán szerelemből, mint Kutor papa cukrászdája a Mészáros utcában. Az öreg hajdanán majdnem olyan üzletpolitikát folytatott, mint manapság a hiperek, csak ő tényleg mindent pofátlanul olcsón adott, két kilométeres körzetben nem volt érdemes cukrászdát nyitni. Sőt nem csak beker áron adta a finom sütiket, hanem aki ott helyben tömte magába a krémeseket, még műsort is kapott, ugyanis majdnem minden vevőnek beszólt nagy hangon valami csípőset, amitől órákig, napokig gurultunk a röhögéstől. Valahogy az volt az érzésünk, valójában ezért tartja fenn ezt a kis cukrászdát: hogy műsorozhasson. Ha élne, akkor ma ő lenne a Fábry Showder konkurenciája. Később az akkori Ötödik sebességben faggatta egy riporter a Mestert, hogy a fenébe tudja harmadáron kínálni a portékát? Az öreg minden kertelés nélkül rávágta, hogy az a drága felesége finanszírozza, és egy fillért sem keres az üzletével, nem is akar, így boldog.

Na, jó. Ott van a szakmai elismerés is. No, nem a szakmai díjakra gondolok. A mi Arany Pengénk és Arany Oroszlánunk más természetű. Abban a piaci szegmensben, ahol elindultunk, egyedülálló eredményeket értünk el. Nem volt ebben semmi célzatosság, nem furakodtunk, nem furkálódtunk, nem könyököltünk. Egyszerűen a munkáink, a kommunikációnk eredményessége hozta be az ügyfeleket, és alapozta meg a hírünket. Azért, amikor a piaci szereplők egymástól kérik el a számainkat (és meg is adják!), az bőven felér bármilyen szakmai díjjal. És amiért sokan irigyelhetnek: sosem kötötték meg a kezünket, mindig szabadon alakíthattuk a kreatívanyagokat, legjobb belátásunk szerint.

Na, ezért éri meg.

Holl Katalin, Brazil, ügyvezető
a szerző cikkei

hirdetés
Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Bocs a hibáért, nem figyeltem...
#
Egyet értek Gorbechevvel. Én pl. nagyon régen nem írtam már, de most nem bírom ki. Nagyon nem tetszik ez a hihetetlen negativítás és támadó hajlam, amivel Reges
kommunikál... Vannak még páran. Hajrá konstruktivitás!
#
nem vita, és nem idézet.
A fórum színvonaláról pedig nem beszélhetünk, hiszen a fórum is alig létezik, nincs hozzászólás, nincs semmi, a hírek sem lényegesek, a mennyiségük is kevés, és
álláshirdetésben sem bővelkedik az oldal.
#
Most komolyan azon megy a vita, hogy az író szellemesen idézte-e Montecuccolit?
Kezd a kreatív fórum nevetséges szintet elérni...
#
Abban egyetértek, hogy ha focimeccs van, akkor csak a góllal lehet megnyerni, de viszont .. a gólig sok minden szükséges..
#
igen, de ez felér egy durva szóismétléssel 3 szorosan, vagy csak fogalomzavaros a hoozzászóló? Én nem találom szellemesnek, ha annak szánta.
#
igen, ez benne a lenyeg: penz, penz, penz.
#
nem azért, de a bevezető bekezdésben tálalt 3 dolog egy és ugyanaz.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés