hirdetés
hirdetés

Nemsokára licitálhatunk is a hirdetésekre a Google-nél

2010-06-04
A Google megvásárolta az Invite Media nevű startup céget, amely lehetővé teszi a display hirdetési helyekre történő valós idejű licitálást.

A Google csütörtökön jelentette be, hogy felvásárolta az online hirdetéstechnológiákkal foglalkozó Invite Media startup vállalkozást.

Bár hivatalosan nem közölték a vételárat, de hírek szerint a Google akár 70 millió dollárt (15 milliárd forintot) is kifizethetett a philadelphiai központú Invite Mediaért, amelynek fejlesztése lehetővé teszi, hogy a hirdetők valós időben licitálhassanak online  display hirdetési felületek árára.

A Google-nek nagy tervei vannak e technológiával, amelyet össze szeretnének majd illeszteni a három éve felvásárolt DoubleClick online targetálási szolgáltatással.

A Center for Digital Democracy (A Digitális Demokráciáért Központ) felkérte a Szövetségi Kereskedelmi Bizottságot (Federal Trade Commission), hogy vizsgálja ki a felvásárlás részleteit, mert a szervezet szerint versenyjogi aggályokat vet fel.

(forrás: Straits Times)
hirdetés
hirdetés