hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemsokára licitálhatunk is a hirdetésekre a Google-nél

A Google megvásárolta az Invite Media nevű startup céget, amely lehetővé teszi a display hirdetési helyekre történő valós idejű licitálást.
hirdetés

A Google csütörtökön jelentette be, hogy felvásárolta az online hirdetéstechnológiákkal foglalkozó Invite Media startup vállalkozást.

Bár hivatalosan nem közölték a vételárat, de hírek szerint a Google akár 70 millió dollárt (15 milliárd forintot) is kifizethetett a philadelphiai központú Invite Mediaért, amelynek fejlesztése lehetővé teszi, hogy a hirdetők valós időben licitálhassanak online  display hirdetési felületek árára.

A Google-nek nagy tervei vannak e technológiával, amelyet össze szeretnének majd illeszteni a három éve felvásárolt DoubleClick online targetálási szolgáltatással.

A Center for Digital Democracy (A Digitális Demokráciáért Központ) felkérte a Szövetségi Kereskedelmi Bizottságot (Federal Trade Commission), hogy vizsgálja ki a felvásárlás részleteit, mert a szervezet szerint versenyjogi aggályokat vet fel.

(forrás: Straits Times)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés