hirdetés
hirdetés
hirdetés

NetAktív - kinevezések

A NetAktív Kommunikációs Ügynökség kinevezte a nemrég megalakult egészségügyi divízió vezetőjét. A részleg már megkapta első megbízását, az Elég! - Nők a Dohányfüstmentes életért program pr-jét intézi.
hirdetés
A Kreatív Online arról már beszámolt, hogy az ügynökséghez kapcsolódóan, de önálló szereplőként májusban megalakult a NetAktív Health egészségügyi kommunikációra szakosodott divízió. A részleget Pethes Zsuzsa vezeti, aki a VMKomm-nál kommunikációs tanácsadó volt korábban, de dolgozott a Skála marketingvezetőjeként, a McCann Erickson ügyfélkapcsolati menedzsereként, valamint a Publicis ügyfélkapcsolati igazgatója is volt. Pethes Zsuzsa jelenlegi feladata a health divízió felépítése és működtetése. A NetAktív Health már megkapta első megbízását, az Elég! - Nők a Dohányfüstmentes életért program megvalósítására.

Új pozícióban dolgozik tovább Siket Lóránt korábbi ügyfélkapcsolati menedzser, aki vezető ügyfélkapcsolati menedzser lett. A pozíciót most hozta létre az ügynökség.  Nevéhez többek között olyan márkákon végzett kommunikációs munkák fűződnek, mint a Coca-Cola, a K&H, a Twinings és a Coloplast.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás