hirdetés
hirdetés
hirdetés

NetAktív - külön cégbe szervezte az MFP-t

Önálló cég alakult a NetAktív Kommunikációs Ügynökség által indított Magyar Fogyasztó Platform (MFP) programjainak megvalósítására. A nemrég létrejött Magyar Fogyasztó elnevezésű céghez a szakmai konferenciák megszervezése és a magyarfogyaszto.hu működtetése tartozik.
hirdetés
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség a tavaly elindított Magyar Fogyasztó Konferenciát követően egy ernyőmárka fejlesztését kezdte meg. Ez alá olyan megoldások, tartalomszolgáltatások tartoznak, amelyek a fogyasztóról és a felhasználóról szóló ismereteken alapulnak. Az MFP érdeklődésének középpontjában a folyamatosan változó fogyasztói szokások, és a hazai fogyasztó áll, mindez nemzetközi összehasonlításban.

„Mára az MFP túlnőtt a NetAktív keretein, ezért döntöttünk úgy, hogy a szervezésre önálló vállalatot hozunk létre” – mondja Iglódi Csaba, a platform ötletgazdája, a NetAktív ügyvezetője.

A programokat a NetAktívtól érkezett Szabó Zsófia, és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) volt kommunikációs menedzsere, Kató Lenke koordinálja. Szabó Zsófia elsősorban a webes megjelenéssel és a hírlevéllel kapcsolatos ügyeket intézi, míg Kató Lenke feladata a konferenciaprogramok szakmai koordinációja, a rendezvények ATL- és BTL-kommunikációja, valamint az előadókkal való kapcsolattartás.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés