hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - kreatívigazgató a Pannonos csapatnak

Spielmann Gábor mellett új kreatívigazgató dolgozik az Ogilvy-nél. Az ügynökség Hegedűs Mihály eddigi head of artot nevezte ki a Pannon team munkájáért felelős vezetőnek.
hirdetés
Kreatívigazgatót nevezett ki az Ogilvy & Mather a Pannon reklámjain dolgozó kreatívcsapat élére. A posztot Hegedűs Mihály tölti be, aki ezt megelőzően head of artként dolgozott az ügynökség kiemelt ügyfelén.

A szakember három éve érkezett az ügynökséghez – kezdetekben a BAT, Axelero és Ford ügyfeleken dolgozott, majd miután az Ogilvy szerződést kötött a Pannonnal, a számukra létrehozott kreatívcsapat tagja lett.

Hegedűs Mihály részt vett a Pannon márka teljeskörű újrapozicionálásának kreatív megvalósításában és az új kreatív platform kidolgozásában. Ogilvy-s pályafutását megelőzően a DDB-nél és Lowe GGK-nál, illetve szabadúszóként dolgozott.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a kinevezés nem érinti Spielmann Gábor kreatívigazgató munkáját, az ügynökség kreatívmunkáiért továbbra is ő felel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás